NA: Omega 2220.80.00

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Fijne familie zo :ok_hand:
Congrats!

1 like

Bedankt voor de tip! Heb contact, komt goed.

2 likes

Heel mooi :star_struck: Proficiat!

1 like

Wow, mooie keuze!

1 like

Een echte SMP liefhebber!! Mooi om te zien. Gefeliciteerd met deze NA :partying_face::raised_hands:

1 like

Mooi!

1 like

Wat leuk dat je meerdere versies van het horloge hebt (gehad). Hoe verschillen ze onderling?

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd! Ik heb momenteel geen duiker in mijn collectie en Seamaster 300M is zeker een kandidaat!

1 like

Heb eerst de PO gehad, 45,5mm. Mijn eerste luxe horloge, maar na paar jaar toch beslist dat ik liever kleiner heb.
Toen kwam de Brosnan Quartz, bleek een limited editie te zijn voor SwissTime, redelijk wat geld op verdiend. Super comfortabel horloge.
De zwarte van 2019 is in alle opzichten perfect. Ongelooflijk mooi, en super comfortabel, vooral de aanpasbare sluiting is echt top!
Heel even geflirt met PO GMT 43,5mm, maar opnieuw te zwaar, dik, … snel weer verkocht geld op geld.
Dan maar op terug op zoek naar een oudere seamaster, dit keer de 2220.80. Ik vind de applied markers net iets extra hebben tgo de oudere 300M’s.

Ik overweeg nu mijn speedy in het blauw te zetten, en op zoek te gaan naar een PO 42mm van de eerste generatie… De speedy krijgt zo goed als geen tijd aan de pols, gekocht voor mijn 40e verjaardag, ik moest gewoon ooit ene hebben.

De witte quartz in van mijn vriendin, gekocht voor ons 10j samen zijn, haar eerste en enigste horloge, super tevreden van.

2 likes