NA: Omega Aqua Terra 2518.50 (Quartz)

Erg mooie AT. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie AT, gefeliciteerd met je NA

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand:
Gefeliciteerd.

1 like

Mooi horloge :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst
Ik zou er wel een ander bandje op zetten. Bruin en zwart vind ik wat vloeken

1 like

Dit is al het andere bandje :smile: Persoonlijk vind ik het er goed uitzien. Zwart en zwart neigt meer naar het saaie naar mijn idee.

Horloge is namelijk geleverd met metalen band.

2 likes

Erg mooi horloge! Gefeliciteerd en veel draag plezier!

1 like

Tijdloze en sierlijke kast.

1 like

Heel mooi veel draagplezier :+1:

1 like

Gaaf! :grin::pray:t3:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige

2 likes

Hele mooie Aqua Terra in de meest perfecte maat :ok_hand:t3:

1 like

Proficiat, mooie aqua terra!!:watch:

1 like

Prachtig, en zo te horen ook een smaakvolle collectie. Chapeau!

1 like

Héél netjes :ok_hand::ok_hand:. Proficiat!

1 like

Prachtig horloge! Onlangs stond er 1 te koop in blauwe gedeelte, maar net mis gegrepen.

1 like

Dank je. Ben er heel blij mee.

Vandaag heb ik mijn nieuwe bandje opgehaald bij Mark Sanders van Handmade Watch Strap.

Wat mij vooral opvalt, is hoe goed band en horloge nu als geheel kloppen. Het gaat bij zo’n combinatie niet alleen om mooi leer, maar vooral om balans: kleur, structuur, dikte, stiksel en gesp moeten allemaal bij het horloge passen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Daarom ook alle lof voor de adviezen van Mark. Hij denkt duidelijk verder dan alleen “een mooi bandje maken”. Juist de combinatie met het horloge is goed getroffen.

Het leer zelf is erg fraai. De structuur is zichtbaar zonder te nadrukkelijk te worden, waardoor het bandje karakter heeft maar het horloge niet overstemt. Ook de gesp maakt meer verschil dan je op papier zou denken. Het model sluit mooi aan bij de band, en doordat deze gesp net iets groter en geborsteld is, klopt de totaalindruk beter.

Kortom: erg blij met het resultaat. Dit is zo’n verandering waarbij je merkt dat de details uiteindelijk bepalend zijn voor het hele beeld.

1 like

Chique aanwinst. Veel plezier ermee

1 like

Dat gaat zeker lukken.

1 like