Supertrio, veel pjezier ervan👍
Mooie set … mooie doos … houden zo
Wat een topper, prachtig.
Klasseklokjes!
Als 1e eigenaar wil ik je van harte feliciteren met de AT en je supertrio.
Geniet en draag de AT met liefde.
heerlijke post!
Proficiat, de AT past perfect tussen de twee anderen in, heel fraai trio zo!
Mooie klok
Mooie chrono hoor!
Ik heb de zwarte versie gehad, echt heel erg mooi horloge. Vond hem alleen wat groot… Niet alleen omdat de officiële 42,2millimeters door de relatief grote wijzerplaat groter oogde, maar ook omdat de subdials ook wat te ver naar binnen staan naar mijn zin. Maar da’s een kwestie van smaak natuurlijk.
Mooie aanwinst
Helemaal waar. Het is voor mijn smalle pols best een horloge van formaat.
Maar ik vind het ondanks mijn 17,5 cm pols goed kunnen. Het is zeker niet té zal ik zeggen. Een chronograaf mag voor mij ook best afmetingen hebben.
Als ik het vergelijk met mijn eerdere Tag Heuer Carrera van 43,5mm, dan denk ik “het is maar 1.3 mm” maar de Carrera draagt een heel stuk groter vanwege de lange lugs.
Maar mocht ik er ooit anders over gaan denken, dan zijn er zo te zien voldoende liefhebbers die deze schoonheid willen koesteren.
Super trio! Gefeliciteerd!
Héél mooi hoor!
Mooi horloge!! Ik draag een soortgelijke
Mooie set trouwens, ik zou die van mij compleet willen maken met een Speedy en een Railmaster.
Thanks!
Railmaster is ook erg mooi. Maar dan niet die supergrote versie.
Ranchero lijkt er ook op dus misschien ook een optie voor je. Die is wel weer wat klein.
Jouw Seamaster Aqua Terra 2503.33.00 was ik eigenlijk al een tijdje naar op zoek vanwege de mooie maat van 39 mm.
Helaas niet te vinden behalve een exemplaar in Rusland of in slechte staat.
De snelle foto doet het horloge geen eer aan zie ik, want ook deze ziet er nog zeer top uit voor zijn leeftijd. Toevallig tegen aan gelopen op Marktplaats, wat ik kan vergelijken ook een goede prijs voor betaald.
Die Ranchero is het toch net niet. Zal blijven uitkijken naar een Railmaster, en dan niet de XXL versie idd.
Droomtrio, prachtig!
Mooi trio zeg , maar de laatste aanwinst vind ik een van de mooiste Omega´s gefeliciteerd
WOW, super mooi horloge en wat een trio heb je nu. Gefeliciteerd!