NA: Omega Constellation C-Shape

Prachtig!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst :ok_hand:
Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig. Veel draagplezier!

1 like

Mooie klok! Volgens mij zit het mooiste uurwerk wat omega gemaakt heeft hierin. Mijne loopt al jarenlang 2 sec snel per dag, als dit afwijkt heeft ie service nodig en daarna is het weer 2 sec snel per dag. En bij 30 jaar in bezit is dit een knappe prestatie.

6 likes

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en felicitaties!

Dank je. Vorige week gelezen dat je dezelfde keuze hebt gemaakt voor een C-Shape. Heb je hem al? :slightly_smiling_face:

Thanks. Inderdaad een scherp exemplaar en daarom extra blij met de aanwinst. Vorige week bij het zoeken op het forum kwam ik ook nog een foto van jouw exemplaar tegen. Heb je deze nog of inmiddels weer op zoek?

Dank je. Helemaal mee eens en daarom de keuze gemaakt dat dit mijn eerste vintage horloge moest worden. :wink:

Ja, origineel exemplaar! :heart_eyes:

Dank je. Heb jij nog een C-Shape in de collectie of inmiddels allemaal verkocht? Kwam vorige week nog een aantal mooie foto’s tegen… :grinning:

Dank je. Ook een mooie Constellation en leuk om te lezen dat je hem al 30 jaar in bezit hebt. :+1: Over het uurwerk kan ik nog weinig zeggen, maar ik ga de komende tijd eens inlezen in de details.

1 like

Nog twee in de collectie. De blauwe heeft te koop gestaan, maar daar was toen geen goede koper voor (mag nog steeds gaan, maar ligt niet in de weg).

De grijze blijft zeker wel!

6 likes

Prachtig!

1 like

Ik heb er twee gehad. Beide helaas vertrokken. Wellicht dat ooit de 3e blijft :zipper_mouth_face:. Nog steeds spijt, zeker van de het laten gaan van de eerste met geel gouden bezel … :disappointed_relieved:

7 likes

Die onderste is lekker man. Ik vind de dag aanduiding helemaal niks. Weg balans…

2 likes

Wat een verschrikkelijk verstandige keuze zeg. Zoveel mooier dan een moderne Omega :smiley:

1 like

Beide mooie exemplaren, maar de grijze zou inderdaad ook mijn voorkeur hebben! :ok_hand:

1 like

Fraai horloge, veel plezier ermee! Tsja… Ik wilde eerst ook geen vintage maar ben inmiddels ook 'n beetje om :smile:

1 like

Beide prachtige exemplaren zeg! :heart_eyes: Hier zou ik ook spijt van hebben als ik ze niet meer zou hebben… Leuk om te zien dat er zoveel verschillende combinaties zijn. Was ik nog niet van op de hoogte en ik ga de komende tijd eens wat meer inlezen.

Thanks. Nooit gedacht maar mijn voorkeur gaat nu toch ook uit naar een vintage Omega.

Dank je. Haha, ik denk dat het bij mij ook niet bij één exemplaar zal blijven. :grinning:

4 likes

Ja, maar die heeft nog even wat liefde nodig. Er zit een barst in het glas en de kroon is verkeerd. Die zijn besteld, dus als die binnen zijn gaat hij eerst uit logeren voor een servicebeurt.

:point_up: Dit geldt ook voor mij trouwens. Letterlijk woord voor woord en inclusief de exemplaren op de foto’s. :joy:

3 likes

:point_up_2: +1

1 like

Schitterend horloge zeg!! Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Ik ben een beetje jaloers :scream:

1 like

Ben benieuwd! We zullen de foto’s na service wel voorbij zien komen toch? :grinning:

Haha, erg mooie exemplaren. Je nieuwe aanwinst niet meer weg doen dan… :wink:

1 like

Oh zeker. Het is overigens precies dezelfde als die van jou, een day-date met linen plaat.

1 like