Prachtig😍
Gefeliciteerd met deze schitterende Omega👍
Mooie aanwinst! Geniet ervan ik zie de mooiere plaatjes wel passeren
Zal ik morgen bij daglicht voor zorgen
Congrats Matthias, niet mijn smaak deze klok, ik prefereer het ovaaltje, maar geniet ervan!
Gefeliciteerd met dit prachtig horloge.
Prachtig horloge! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Prachtig !
Die durf ik niet aan
Al een paar keer getwijfeld maar nooit aangedurfd effectief te kopen.
Mooi:+1:
Ik heb hem ook ooit gehad en toen vrij snel weer verkocht. Stiekem altijd een beetje spijt van gehad.
Mooie aanwinst!
Zelf ook gehad, echt een leuk horloge en een met volgens mij nog voldoende value upside.
Mocht je de stalen band nog ergens op de kop kunnen tikken, zou ik niet twijfelen.
Geniet er lekker van.
Bedankt, daar ga ik naar opzoek!
Prachtige aanwinst
Mooie aanwinst, ik ga zo’n Dynamic steeds meer waarderen.
Gefeliciteerd. Mooi horloge
Da’s inderdaad een mooie aanwinst. Ik lees hierboven ook kritiek op de opmerking over eenzijdigheid doordat iemand die alleen Speedmasters verzameld daar niet zogauw op aangesproken zal worden. Je bepaalt inderdaad zelf je verzamelinsteek. Niks mis mee. Maar met deze Omega is ook niks mis. Ik weet nog dat ze eind jaren '90 in de etalage lagen en dat ik daar vaak naar keek. Veel plezier met het verzamelen en mogelijk anders vormgeven van je verzameling.
Erg mooi. Zul je lang plezier van hebben verwacht ik
Blijft mooi en ik kan het weten want het exemplaar van @Gijsbertjan is m’n ex…
Het is dat mijn Speedmaster Racing Co-Axial overwegend dezelfde kleuren heeft en deze het slachtoffer werd want anders had deze zeker nog in de collectie gezeten.
Prachtig! De details komen wat meer tot leven zo geel en zwart blijft een beetje polariserend (zie ook de Tudor North Flag), maar ik vind’t wel iets hebben. Dubbele AR coating?