Leuk verhaal Hans, mooie set van ‘10’
.
Plus de Skyracer.
Zeer mooie NA!!
Het zal telkens moeilijker worden om je grenzen aan te houden
!
Mooi mooi mooi…
Heerlijke aanwinst!
Geniet ervan als je ermee op de bank zit.
Ook complimenten voor de prachtigste collectie! ![]()
Moet zeggen.
Vind het stukke gemakkelijker dan toen ik net deze aandoening kreeg…
Van harte met de nieuwe aanwinst, veel draag plezier!
Hoi Hans, gefeliciteerd met je Omega OP echt een pracht horloge. Wens je natuurlijk heel veel draagplezier
.
Lekker collectie heb je nog Hans, die OP is mooi maar man die Navitimer mag er ook zijn he
. Heb jij geen kleptomaan in huis, weet je zeker dat alles veilig is in je box ![]()
Btw, leuk geschreven NA enne tellen doe ik toevallig lekker wel. Kom ik toch aan meer dan 10 + de Skyracer. Het bloed kruipt waar t niet gaan kan, spreek uit ervaring ![]()
O ja Hans, potjes zijn er om gevuld te worden he, dus op naar de volgende ![]()
Kleine update na enkele dagen dragen, zowel op de bank als in het wild als in bezig zijn.
Het gewicht behoeft een erg goed fit van de bracelet.
De micro afstelling in de clasp maakt het dat dit lukt, er is niet heel veel keuze maar te samen met de schakels in de juiste hoeveelheid en 6 en 12 de juiste lengte lukt dit.
Maar jantje wat is deze bracelet op maat maken een hels karwei…
Aan weerszijden een mini schroefje die de pin opsluiten…
Gepiel.van jewelste.
Resultaat is wel super , de bracelet kan het gewicht heel mooi dragen en dus geen last van topzwaar of andere ongemakken.
De 19mm vind ik bijzonder…het kan, het is prima, maar 20 was echt mooier . Ik zie elke keer iets…ik mis die mm.
Dus, pasvorm is heerlijk met als voornaamste voorwaarde dat je een gewichtig horloge fijn vind
De plaat/afleesbaarheid.
Overdag een genot. Super duidelijk, mooie speelse momenten met het licht, echt elk detail op de plaat weet met licht te spelen…
In de avond… de lume lijkt wel een bouwlamp.
Wanneer deze niet aanwezig is viel mij op de de plaat, de wijzers en de indicaties amper licht weerkaatsen en daardoor is het een zwart gat. Had dit anders verwacht al stoor ik mij er niet aan.
De bezel, soepeltjes maar super strak en direct.
Geen speling te ontdekken en de ribbeltjes zorgen voor meer dan voldoende grip om hem netjes te bedienen Nice.
Het horloge zit vol mooie en juiste details en verassingen.
De afwerking, geniaal mooi en strak.
Dit is echt een duik horloge voor mensen die het lef hebben om niet maar gewoon een sub te kopen.
Aanrader!!
Heeft jouw Speedmaster date niet ook een lug width van 19mm (of zelfs 18)? Stoort het je daar niet?
Klopt.
Vind het minder opvallend dan bij de PO.
Check… Alweer verkocht…
Ik zou bijna zeggen dat je het had kunnen weten. ![]()
Weet er alles van, toen ik deze op maat ging maken op een theedoek viel er 1 schroefje uit mijn hand dus moest op de theedoek liggen.
Heb dus een paar minuten heel voorzichtig over de theedoek gewreven voor ik m gevonden had ![]()
Dat dus…![]()
![]()
Wow
. Wat een gave collectie
Dank…
Het is een hele reis geweest tot nu toe, zijn nog steeds onderweg.
Wie weet wat 2026 gaat brengen.
Wat een mooi ding blijft dit ook! The PO😎
De Planet ocean heeft ondertussen aardig wat polstijd mogen krijgen.
Op de bank, tijdens klusjes enz enz.
Wat vind ik ervan.
Hij draagt echt fijn, super mooi op maat te krijgen, goed in balans, zwaar zeker dus aanwezig maar dat vind ik wel lekker. Hij sluit mooi om je pols en kantelen doet hij niet.
De looks…
Overdag overweldigend gaaf, in de avond doodsaai. Je moet echt licht zoeken wat hij kan vangen zodat de reflectie zijn werk kan doen. Als deze niet bewust gepakt wordt is het een zwart gat om je pols.
De lume is geniaal, dat wel.
De afwerking is subliem, het is echt echt mooi gemaakt.
Wat een stukje vakwerk heeft omega hier weten te produceren.
De bracelet zoals is zoals net benoemd enorm fijn.
Comfort en pasvorm zijn van een zeer hoog niveau.
Zelden zo goed ervaren. Schakels verwijderen of toevoegen zijn the hell… Wat een systeem zeg…brrrr
De looks van de bracelet, niks mis mee begrijp mij niet verkeerd maar de 19mm zie ik…20 was mooier.
Vind de bracelet en zeker de sluiting beetje jaren 90 qua looks.
Niet erg maar als ik in de totale looks toch iets moet aanmerken is het dit wel.
Om het goed te benoemen, het staat hem goed dus snap de keuze echt wel. Het is dus geen nadeel… gewoon stukje smaak/gevoel.
In zijn totaliteit.
De mooiste duiker die ik in handen heb gehad, hiermee bedoel ik vooral de kwaliteit en de afwerking.
De looks scoren echt niet veel lager.
Het is een spannend horloge zonder te schreeuwen en dat is knap ontworpen.
Daarbij draagt hij echt super fijn, dit maakt het een winnaar van een duiker.
De handmatige micro adjustment is de meest makkelijk te bedienen van alle varianten die ik tot heden heb mogen ervaren… dat is echt super fijn.