Mooie Omega hoor, gefeliciteerd
Mooi! Proficiat met de Omega
Van harte gefeliciteerd !
Mooie aanwinst, geniet ervan!
Wat een fraaie Railmaster , veel draagplezier!!
Ik heb er een paar jaar geleden een gehad en verkocht… Dus gisteren zat ik met interesse en opwinding naar die advertentie te kijken. Uiteindelijk niet gekocht omdat ik zelf collectie aan het inkrimpen ben.
Van harte gefeliciteerd met deze beauty!
denk dat dat ook beter zal staan,
draag hem met plezier
Mag ik vragen waarom je hem weg hebt gedaan? Beviel hij niet.
Ja je kunt niet alles hebben haha, maar snap wel dat er sommige horloges moeten wijken als je aan het inkrimpen bent. Is moeilijk om je dan te beheersen als er leuke deals voorbij komen.
Veel plezier van je N.A. , ziet er goed uit.
Natuurlijk mag je dat vragen! Ik vond het een prachtig horloge, maar hij kreeg geen draagtijd. En ik kon er toen iemand een heel groot plezier mee doen. Deze persoon draagt hem heel regelmatig en geniet er echt van.
Ja dat is ook zonde als hij alleen maar stof ligt te happen! En dat je er dan iemand anders blij mee kan maken is dan extra leuk!
Da’s een heel leuke NA! Minder bekend en geroemd, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker niet met die blauwe wijzerplaat, ingetogen afwerking en veelzijdigheid. Goed gekozen & veel plezier met je Seamaster Railmaster!
Mooi! Gefeliciteerd
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Prachtig horloge! Veel plezier er mee!
Railmaster altijd goed! Gefeliciteerd! Veel plezier er mee. Dit zijn mijn favoriete Omega horloges, en specifiek deze wijzerplaat is geweldig.
Ik zou alleen die bolle gevulde band er af jopen ten faveure van een mooi plat bandje van Molequin of zo.
Prachtige aanwinst, geniet ervan!
Dankje! Ja die band gaat er nog af, is even tijdelijk todat ik de stalen band op maat heb😉
Prachtig! Geniet ervan.
Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties!