Schitterend duo Seamaster .
Die wijzerplaat van je nieuwe aanwinst is werkelijk schitterend!
Schitterend mooi setje zo!
Heel mooi! Ziet er echt nog goed uit voor z’n leeftijd. Die plekjes op de wijzers geven toch net wat karakter.
Wat een schoonheid
De dial en de kast zijn prachtig. In een betere staat denk ik niet te vinden. De BoR staat bovendien fantastisch bij deze Seamaster. Van harte gefeliciteerd!
Waanzinnig mooi! Gefeliciteerd!
Ik ben zelf ook opzoek naar een zwarte wijzerplaat, maar ik vind het bijzonder lastig te beoordelen of ze origineel zijn. Zeker als ze er zo mooi uitzien als deze…
Toffe set hoor. Van harte!
Heel mooi! Gefeliciteerd ermee.
Mooie Gup
Geweldig!
Prachtige Omega. De zwarte dial is geweldig, de combi met de originele BOR band maakt hem helemaal af. Proficiat.
Prachtig! Leuk duo
Ja… is ook lastig, moet zeggen dat ik ook heb moeten vertrouwen op de betrouwbaarheid van de verkoper in dezen.
Het feit dat de plaat naar donkerbruin neigt in fel zonlicht doet me denken dat het goed zit
Dat lijkt me inderdaad een goed teken en sowieso heel mooi.
Hij is prachtig, inderdaad.
wo mooi duo gefeliciteerd!
Heel mooi Gefeliciteerd !!
Black en white. Top duo, zien er gaaf uit. Geniet ervan
Gefeliciteerd met je NA. Erg mooi en inderdaad kleurt dat zwart naar donkerbruin toe. En dat zie ik alleen nog maar van de foto, kun je nagaan hoe het in het eggie is .
Geniet van je aanwinst en veel draagplezier.
He Guppie, gefeliciteerd met je Omega. Mooi horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier
. Voor mij net iets te klein, maar dat weet je onderhand wel