NA: Omega Seamaster 166.003

10 likes

Schitterend duo Seamaster :ok_hand:.
Die wijzerplaat van je nieuwe aanwinst is werkelijk schitterend!

1 like

Schitterend :ok_hand:t2: mooi setje zo!

1 like

Heel mooi! Ziet er echt nog goed uit voor z’n leeftijd. Die plekjes op de wijzers geven toch net wat karakter.

1 like

Wat een schoonheid :heart_eyes:
De dial en de kast zijn prachtig. In een betere staat denk ik niet te vinden. De BoR staat bovendien fantastisch bij deze Seamaster. Van harte gefeliciteerd!

1 like

Waanzinnig mooi! Gefeliciteerd! :star_struck::clinking_glasses::ok_hand:

Ik ben zelf ook opzoek naar een zwarte wijzerplaat, maar ik vind het bijzonder lastig te beoordelen of ze origineel zijn. Zeker als ze er zo mooi uitzien als deze…

1 like

Toffe set hoor. Van harte!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd ermee. :ok_hand:

1 like

Mooie Gup :star_struck:

1 like

Geweldig!

1 like

Prachtige Omega. De zwarte dial is geweldig, de combi met de originele BOR band maakt hem helemaal af. Proficiat.

1 like

Prachtig! Leuk duo

1 like

Ja… is ook lastig, moet zeggen dat ik ook heb moeten vertrouwen op de betrouwbaarheid van de verkoper in dezen.
Het feit dat de plaat naar donkerbruin neigt in fel zonlicht doet me denken dat het goed zit :innocent:

1 like

Dat lijkt me inderdaad een goed teken en sowieso heel mooi.

1 like

Hij is prachtig, inderdaad.

1 like

wo mooi duo gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi :ok_hand: Gefeliciteerd !!

1 like

Black en white. Top duo, zien er gaaf uit. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Erg mooi en inderdaad kleurt dat zwart naar donkerbruin toe. En dat zie ik alleen nog maar van de foto, kun je nagaan hoe het in het eggie is :blush:.
Geniet van je aanwinst en veel draagplezier.

1 like

He Guppie, gefeliciteerd met je Omega. Mooi horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Voor mij net iets te klein, maar dat weet je onderhand wel :wink:

1 like