NA: Omega Seamaster 60 "big crown" in blauw

Erg mooi,en nog in zeer mooie staat :+1:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Wow ziet er echt nog strak uit voor zijn leeftijd. Vooral met die bezel inderdaad. Helemaal zo gek nog niet, dat bakeliet.

1 like

Valt mee, verkoop ook wel eens iets

maar ophouden moet het niet, zonde van de hobby :wink:

1 like

Een plaatje! Van harte met deze nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Drie woorden voor:
Fan
Tas
Tisch
Prachtig exemplaar…

1 like

kuch* connies, grijs of piepan graag *kuch

1 like

@Bauhaus, schitterend horloge, onlangs is mijn zoektocht gestart naar exact dit model.

Ik merk dat de oplage beperkt is geweest, waardoor de zoektocht lastig is. Zijn er tips?

1 like

De bezels zijn van bakeliet, die maken ze niet meer. Dus die moet in goede staat zijn. Wijzers zijn vaak vervangen net als de kroon, dat zijn zeker aandachtspunten.

Mijn EX is via @Andre23 naar wristcandy.nl gegaan. Maar die lijkt verkocht.

Had je deze al gezien: https://metropoliscollection.nl/nl/omega/omega-seamaster-60-duiker-166062-stalen-1067-band-1971-

Prachtige Omega! Veel draag plezier gewenst.

1 like

Fantastische vintage Omega!

1 like

2018 :man_facepalming:

1 like

Mooi man.

1 like

Mijn tip is om het horloge in elk geval een keer te gaan passen. Zeker voor het geld is het toch een tamelijk fragiele semi-duiker. Wel een mooi ding om te zien natuurlijk.

Passen is altijd goed @JackW. Ik droeg ‘m meer zakelijk dan in het weekend trouwens. Ook door de 37mm maatvoering.

Ik kocht en verkocht ‘m overigens voor 2.000,-. Voor dat geld echt een mooie keuze en niets te duur.

3 likes

:+1:t2: Ik reageerde op de prijs van het exemplaar bij Metropolis. Die vind ik persoonlijk wel erg stevig.

Ik zie trouwens dat jouw minute track anders is dan die van mijn ex. @Allard1 Het is dus ook de moeite om even te kijken welke variant je het mooiste vindt (er zijn ook verschillende wijzerplaten).

2 likes

Dank voor jullie beide input heren. De diverse ‘fragiele’ onderdelen zijn wel iets om over te denken, al zou ik hem vooral doordeweeks dragen op kantoor.

@Bauhaus: het exemplaar van Metropolis heb ik inderdaad gezien. Maar die is wel erg stevig geprijsd en bovendien boven mijn budget.

@JackW: ik heb geen sterke voorkeur voor een van de twee (de jouwe of de oude van Bauhaus qua secondewijzer). De algehele uitstraling vind ik beiden goed passen.

Wie weet komt er via dit forum nog iets voorbij😉

1 like