NA: Omega Seamaster Aqua Terra

Ik schreef een van de mooiste en niet de mooiste , laat die van jou eens zien :innocent:

1 like

Heel erg mooi!!Proficiat

1 like

Zonder foto “it never happened”
 :+1:

1 like

Proficiat! Zeer mooie klok, heb 'm zelf ook gehad :+1:

Ja ik zag het inderdaad. :+1:

Hier de mijne naast de hare. Duidelijk verschil met dubbel (Omega) en enkel (Rolex) ontspiegeld glas:

1 like

Heel goed, altijd bewijs vragen! En inderdaad zijn beide klokjes erg mooi en perfecte ‘bandenswappers’.

3 likes

Oef die is heel strak op bruin leer zeg. (OOK) mooi :+1::+1::+1:

Móói; geniet van de tikken!!!

1 like

Wauww

1 like

Ja, die is zeker mooi zeg! Veel plezier ermee.
Wat een gigant

Jazeker dat is ook een hele mooie :thumbsup:

Ook erg mooi! Echter, hoewel ik een fan ben van de zwarte plaat in combinatie met een bruine strap, wint het horloge van ts in schoonheid.

Al ligt het erg dicht bij elkaa :slight_smile:

1 like

Nice

1 like

Groot verschil inderdaad, dubbel of enkel ontspiegeld. Voor beide is iets te zeggen; dubbel geeft meer diepte en een mooier beeld van en zicht op de plaat. Enkel is goedkoper en krasbestendiger, heb al een keer het glaasje van m’n AT moeten laten vervangen vanwege een hondenpootkras :grin:

Maar
dubbel is 1 ding zeker: mooier!!

1 like

Haha, het was ook maar een grapje van mij en niet mijn bedoeling om aan de schoonheid van de ‘witte’ te ontkrachten. Het horloge van TS is zeker een beauty. Het mooiste zou nog zijn zowel de zwarte als de witte te bezitten. Maar ja

Jongens, wie is TS? En ze zijn allebei prachtig hahahaha :+1:

TS staat doorgaans voor Topic Starter. Maar kan toevallig ook Teun Schilder zijn :wink:

2 likes

Heel mooi horloge. Veel plezier er mee!!

1 like

Je bedoelt denk ik dubbel ontspiegeld en niet ontspiegeld. Rolex ontspiegelt hun glaasjes namelijk niet, behalve onder het vergrootglas.

1 like

Zeer mooi. Wit en blauw kan niet missen en de centrale plaats van de subdials zorgt er idd voor dat horloge mooi in balans is. Proficiat

1 like