Ik schreef een van de mooiste en niet de mooiste , laat die van jou eens zien
Heel erg mooi!!Proficiat
Zonder foto âit never happenedââŠ
Proficiat! Zeer mooie klok, heb 'm zelf ook gehad
Ja ik zag het inderdaad.
Hier de mijne naast de hare. Duidelijk verschil met dubbel (Omega) en enkel (Rolex) ontspiegeld glas:
Heel goed, altijd bewijs vragen! En inderdaad zijn beide klokjes erg mooi en perfecte âbandenswappersâ.
Oef die is heel strak op bruin leer zeg. (OOK) mooi
Móói; geniet van de tikken!!!
Wauww
Ja, die is zeker mooi zeg! Veel plezier ermee.
Wat een gigant
Jazeker dat is ook een hele mooie
Ook erg mooi! Echter, hoewel ik een fan ben van de zwarte plaat in combinatie met een bruine strap, wint het horloge van ts in schoonheid.
Al ligt het erg dicht bij elkaa
Nice
Groot verschil inderdaad, dubbel of enkel ontspiegeld. Voor beide is iets te zeggen; dubbel geeft meer diepte en een mooier beeld van en zicht op de plaat. Enkel is goedkoper en krasbestendiger, heb al een keer het glaasje van mân AT moeten laten vervangen vanwege een hondenpootkras
MaarâŠdubbel is 1 ding zeker: mooier!!
Haha, het was ook maar een grapje van mij en niet mijn bedoeling om aan de schoonheid van de âwitteâ te ontkrachten. Het horloge van TS is zeker een beauty. Het mooiste zou nog zijn zowel de zwarte als de witte te bezitten. Maar jaâŠ
Jongens, wie is TS? En ze zijn allebei prachtig hahahaha
TS staat doorgaans voor Topic Starter. Maar kan toevallig ook Teun Schilder zijn
Heel mooi horloge. Veel plezier er mee!!
Je bedoelt denk ik dubbel ontspiegeld en niet ontspiegeld. Rolex ontspiegelt hun glaasjes namelijk niet, behalve onder het vergrootglas.
Zeer mooi. Wit en blauw kan niet missen en de centrale plaats van de subdials zorgt er idd voor dat horloge mooi in balans is. Proficiat