Gefeliciteerd met de aankoop van deze, misschien iets ondergewaardeerde seamaster Cosmic👌.
Hier een foto van zijn neefje ;).
Gefeliciteerd met de aankoop van deze, misschien iets ondergewaardeerde seamaster Cosmic👌.
Hier een foto van zijn neefje ;).
Dank voor je bericht, die is ook bijzonder mooi!
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Gefeliciteerd, heel gaaf
Mooi man! Gefeliciteerd en veel draagplezier👍
Dank voor de positieve reacties
Schitterende Cosmic! Welke sluiting zit aan deze band?
Zelfde als mijn Seamaster 120? Band lijkt er wel op.
Schitterende aanwinst!
Dank je - en wat een heel mooie Seamaster 120!
De sluiting op mijn Cosmic is exact hetzelfde als bij als jouw Omega, mooi met het trapezium logo! En volgens mij hebben we ook dezelfde band, voelt soms wel wat zwaar aan tijdens het dragen. Heb jij dat ook?
Geniet van je horloge
Idd ook de super deluxe zware massieve “Chatelain” band. Fabrikant was in de loop van de jaren zeventig failliet trouwens.
Interessant, nooit geweten dat er een specifieke naam is voor deze band
Dank je voor deze foto’s - wat ontzettende mooie banden
Gefeliciteerd met je aanwinst
Aha, zelfde band. Dat vermoeden had ik al. Het is een solide band en er zit wel een gewichtje aan, maar dat stoort absoluut niet. vergeleken met mijn Ploprof is het een lichtgewicht haha.
Hoi,
Ik vroeg me af, weet iemand misschien nog wat literatuur waarin de Seamaster Cosmic 166.0195 wordt beschreven? Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd hoeveel er van deze gemaakt zijn.
Schitterend horloge
Mooi hoor
Ik haal een oud topic naar boven, excuses. De 166.0251 (dat is jouw ref toch?) lijkt wel dezelfde band te hebben maar het is niet dezelfde band. Ik zie namelijk dat jouw band gaatjes heeft aan de zijkanten, dan heeft die band van de 166.0196 (ik heb een 96, dat is de daydate versie van het horloge waar dit topic mee is begonnen) niet.
De ref van de band van dit horloge is 1257/220. De ref van jouw band is: Omega 1321/295. Geen idee meer waarom ik dit wilde zeggen trouwens.
Oh ja, omdat ik zag dat er zulke belachelijke prijzen worden gevraagd voor het (ex)horloge van TS.