NA; Omega Seamaster met een beetje bling

Omdat een aankoop van een horloge via Chrono24 op niets uit liep had ik wat geld in the pocket wat erom schreeuwde om uitgegeven te worden.
Vakantie gaat ook al niet door deze zomer, dus vond ik het de laatste tijd wel een goed tijdverdrijf om obsessief op zoek te gaan naar een nieuw horloge.

Al lange tijd vond ik de Seamaster een leuk horloge, maar vooral bij een ander.
De 41 mm. vond ik net te klein omdat de Seamasters sowieso vrij klein vallen.
De metalen band met tramrails vond ik ook gewoon niets.
De standaard zwarte en blauwe uitvoeringen waren eigenlijk ook best wel een klein beetje saai :no_mouth:

Het werd er allemaal al wat beter op toen Omega een 42 mm. exemplaar op de markt bracht die ook nog eens op een mooie rubberen band te krijgen was. Leuk. Maar toch miste er nog iets. Een beetje bling zou het horloge nog mooier kunnen maken.

Het lijkt wel of ze bij Omega gedachten konden lezen.
Een Seamaster met een beetje bling is gewoon verkrijgbaar :sunglasses:

Af en toe vind ik het wel eens leuk om bij S&C in de vitrine te kijken wat er voor leuks ligt.
Twee dagen geleden lagen er een zwarte met rubber band en een staal/gouden met lelijke metalen band.
Vanmorgen toch maar weer eens heen gelopen om nog eens te kijken. Staal/goud zag er toch wel lekker uit.
Maar eens naar binnen gegaan om te vragen of ze ook een staal/gouden op rubber hadden.

Helaas. Hadden ze niet liggen. Alleen een staal/gouden op staal met een blauwe wijzerplaat.
Maar ik mocht hem wel even passen om goed te kunnen kijken.
Passen is altijd leuk natuurlijk, dus doe maar.
Leuk, wat zeg ik, heel erg leuk horloge. Maar die band :grimacing:
Standaard band vind ik al niet zo geweldig, maar die tramrails-band in two tone? :weary:

Toen viel m’n oog op een gewone stalen blauwe Seamaster in de vitrine binnen, en daar zat wel een rubber band op.
Voorzichtig gevraagd of ze de banden eens om konden wisselen.

En toen was ik helemaal verkocht :star_struck:

Ik presenteer U, met uiteraard slechte telefoon-foto’s, de Omega Seamaster in staal/goud met blauwe wijzerplaat en rubberen band:



Heb nog meer foto’s natuurlijk, maar het forum doet een beetje raar met uploaden :face_with_raised_eyebrow:

Grote blij hier in ieder geval.
Vanmiddag even in m’n auto toeterend met m’n arm uit het raam door de stad rijden :sunglasses:

147 likes

Hele mooie combinatie! Gefeliciteerd met je NA👍🏻

1 like

Gefeliciteerd!
Inderdaad voor mij iets teveel bling bling.
maar heeft ook wel wat inderdaad.

1 like

Heel cool!!!

Blijft de TT Seamasters echt geweldig mooi vinden :heart_eyes:

1 like

Heb de bijl al geslepen, mooie combi

Rob

1 like

Lekker zomers; veel plezier ermee gewenst!

1 like

Hij doet het goed in het zonnetje :sunglasses::sun_with_face:

11 likes

Potverdikke, deze is lekker :sunglasses: de seamaster deed het altijd al goed voor mij… Maar zoals je omschrijft; deze heeft net dat beetje :ok_hand:

:sunny:️ Enjoy

1 like

Ik heb de zwarte omgehad en die blijft me ook door de kop spelen
Ziet idd heel goed uit deze combo
En de full rosé is toch ook wel heeeel vet

1 like

De zwarte two tone hadden ze niet liggen, maar mijn voorkeur ging sowieso uit naar blauw.
Het Omega blauw vind ik altijd wel mooi en zwart heb ik al genoeg.

Maar het goud maakt het horloge wel af. Geeft net wat extra’s en ziet er nog steeds uit alsof je er alles mee kan doen.

Zeker, en die is dan wel weer mooi op stalen (gouden) band. Prijs vind ik dan weer ietsjes minder mooi :sweat_smile:

Wauw, wauw en nog eens wauw! Wat smaakvol ook voor de zomer, laat het zonnetje maar schijnen, heerlijk! :sun_with_face:

1 like

Mooie combi, veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Vette aanwinst. Beetje fout maar wel lekker :+1::+1::laughing:

1 like

Heel mooie combinatie. Wel een beetje jammer van het goud (bling). Maar geniet ervan.

1 like

Prachtige aanwinst! Geniet ervan☀️

1 like

Prachtig mooie kleurstelling met het goud, dit is een allerminst dertien in een dozijn Seamaster :heart_eyes:

En normaal gesproken ben ik persoonlijk niet zo van een rubberen band maar dit staat ontzettend goed en maakt het horloge af!

Gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Smaken verschillen gelukkig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het goud doet het hem voor mij juist :sunglasses:

1 like

Prachtig! :star_struck::heart_eyes: wat doe je ons weer aan!

1 like

Lekker hoor, van harte! :heart_eyes:

1 like