Hele mooie klok! Gefeliciteerd en veel draagplezier
Gefeliciteerd, zeer mooi
Gefeliciteerd. Deze kleur wijzerplaat maakt hem mooier.
mooi,
draag hem met plezier
Gefeliciteerd mooi horloge.
Supermooi. Zwart mag dan de iconische kleur zijn, deze popt echt!
Plaatje hoor
Prachtig horloge! Geniet ervan!
Schitterend! Draag 'm in goede gezondheid
Proficiat ! Mooie aanwinst. Veel draagplezier
Mooie set!
Welke bracelet is dat op de Serica?
Van harte met de NA! Geniet ervan.
De beads of rice van baltic
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Heerlijke collectie ook nu.
Echt heel mooi👌
Vind die witte dial verreweg de mooiste variant.
Veel plezier ermee
De serica, baltic en ginault gaan binnenkort eruit en dan ga ik waarschijnlijk voor een speedmaster '57 of een rolex explorer 1
Lijkt mij een mooie aanvulling, echt een fijn horloge
proberen om een tijdloze collectie aan te leggen
de bb GMT gaat met die bezel wel mooi agen, de speedmaster is een icoon en de 57 of explorer gaan daar een mooie aanvulling bij zijn.
De Baltic zou eruit gaan, dan heb je een GMT, een duiker, een toffe Chrono en de Serica als ( beater) een Explorer lijkt mij dan de perfecte sportswatch erbij
Eigenlijk zou de Serica dan overbodig worden
Zelf ben ik rustig aan het sparen voor een Explorer om toe te voegen naast dit duo.
Lijkt mij ideaal, een grab and go beater, de Grail klassieker 14060 en dan een sports-watch alles kunnen zoals de Explorer.
Een GMT geprobeerd maar is helaas niet echt mijn ding

Een explorer wil ik al lang maar als je hem naast de speedmaster legt is de omega wel de winnaar.
Maar erbij zou het natuurlijk de perfecte aanvulling zijn.
De serica is leuk maar tov de gmt en de speedy valt deze wat op de achtergrond, dat is het horloge wat ik snel om de pols strap als ik geen tijd heb om de tijd in te stellen.
Haha, ja dat is ook een van de redenen voor die Unimatic, quartz dus altijd op de juiste tijd net zo schokbestendig als een G shock en 30atm.
Maar de Sub is toch wel mijn daily