Was het iemand met verstand of alleen een mening?
Naast staal vind ik de racing ook het beste staan.
Was het iemand met verstand of alleen een mening?
Naast staal vind ik de racing ook het beste staan.
Alsof jij je daar wat van aantrekt?
Schitterend horloge, wat een aanwinst! Heel veel (draag)plezier gewenst!!
Side stitch ben ik echt helemaal klaar mee, daar moeten die bandenmakers eens mee stoppen. Dus die in elk geval niet. De rest kan prima
Een jou welbekende tukker wiens mening ik wel hoog in het vaandel heb.
Normaal zeker niet, maar deze kent een voorgeschiedenis van een lang lopende running gag met een kern van waarheid. Dan krijgt het ineens gewicht. Maar eens, ik zou beter moeten weten.
Oh wauw! Zo mooi
Gestemd op camel suède, maar vind het allemaal kunnen.
Ben zelf erg fan van staal, maar vind het bij deze om een of andere reden de minst sprekende. Klokje komt mi mooier uit met een van de contrasterende bandjes
Anyhow, sowieso heel veel plezier ermee
Helemaal mee eens. Zeer goede combo en direct te zien aan je pols dat je iets anders aanhebt dan de zoveelste luxe stalen band horloge. Ik zou echt voor een andere band dan staal gaan. De racing is een super combo. De eerste optie is een goede als je van boten houdt/yachting.
Racing strap alhoewel een iets donkerdere kleur misschien nog beter zou kunnen zijn. En staal staat ook zeker niet slecht. Veel plezier er mee.
Mijn ervaring met dit type leer is dat het na een tijdje dragen vanzelf al wat donkerder wordt.
Die met die luipaard straps?
Afwisselen tussen staal en de racing band
Schitterend horloge Flowert ik wens je er nog decennia plezier mee.
Ik koos ‘anders, namelijk’:
Oké, fair point.
Thanks! Ook mooi inderdaad. Ik neem hem mee in de overweging.
Zwarte rally lijkt me ook wel lekker
&
Beide top. Leuk voor de afwisseling.
Daarnaast denk ik dat
Hem ook fantastisch zal staan.
Ja, goede. Misschien ff eentje zoeken zonder side stitches. Ik heb er geen meer liggen om te testen helaas.
Behalve het bandjesdilemma (die groene), ziet ie er wel mega fris uit. Wat is er allemaal mee gedaan?
Van alles. Een grote beurt waarbij ook de nodige onderdelen vervangen moesten worden en een nieuw glaasje.