NA: Omega vintage grail :POLL

Prachtige mooie vondst, gefeliciteerd Wouter!!! Benieuwd als die lopend is!

1 like

Leuk verhaal en zat lef om hem via een veiling in Japan te kopen,maar schitteend horloge,
heel veel en lang plezier ervan :facepunch: :facepunch:

1 like

Mooi ding zeg! Origineler dan een speedmaster, net zo mooi. En tof het na een specifieke zoektocht te kunnen scoren :ok_hand:

Heb zelf vandaag deze om de poot, van Pebro. Prima spul!

4 likes

Mooi, geniet ervan!

1 like

Gewoonweg schitterend :heart_eyes: :heart_eyes:
Ik zou het denk ik niet aangedurfd hebben om zo iets speciaals uit Japan op te laten sturen.
Slapeloze nachten zou ik ervan hebben.

1 like

het kan tegenslagen of meevallen, lang of kort duren,
maar bij jou is het een mooie jacht geweest en nog meegevallen ook :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met deze kanjer, beter wordt het niet, veel plezier ermee :+1:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand: geniet ervan!

1 like

Twijfelde nog om te gaan bieden , leuk om te zien waar hij terecht is gekomen :pray: ,

1 like

Gedurfde aankoop, zeker met die verzendwijze, maar zo te zien was het de moeite waard. Geniet ervan!

1 like

Wauw hee, wat een boel reacties. Ik heb helaas niet de tijd om op allemaal te reageren, maar veel dank voor de vele felicitaties, tips en complimenten. :partying_face:

Jawel, dit is ‘gewoon’ een 861 uurwerk, bekend van onder meer de Speedmaster.

Zeg nooit nooit, want ik heb wel meer horloges weggedaan waar ik later spijt van kreeg, maar ik verwacht dat inderdaad niet nee.

Haha, wie weet. :grin:

Ja, dat maakte wel een aardig verschil!

Jazeker wel, maar ik vind op deze een leren band fijner dragen en mooier staan denk ik.

Correct, maar dan nog wil ik de beste/mooiste keuze maken.

Ik sta open voor een ruil. :grin:

Eens, dank! :+1:

Maar hij is gewoon lopend. Er zit zelfs een stickertje binnen op het deksel met de datum van de laatste service: juli ‘17. Dat is nog te overzien, toch?

Thanks! Ik had al een Speedmaster, dus ik moest sowieso op zoek naar wat anders.
Mooie band wel, btw.

8 likes

Hele mooie :heart_eyes:
Beetje jaloers zelfs :slightly_smiling_face:
Weet niet of hij ze nog heeft maar was een heerlijke band die ik destijds had.

1 like

Gefeliciteerd gelukkig dat deze goed is aangekomen en bij de juiste verzamelaar aangezien je er al zo lang naar op zoek was. Veel plezier met deze grailwatch!

1 like

Dat zou inderdaad goed moeten zijn, maar snap dat je enige zekerheid wil na het “verzendverhaal” :blush:

1 like

W :heart_eyes:W…wat een stunner. Wat een level baas is dat!!!

1 like

Past goed samen met deze die je ook nooit weg mag doen

6 likes

Vet! Echt super vet! Draag ‘m met trots!

1 like

Ha, nee. Ik heb het laatst bijna gedaan, maar bedacht mij gelukkig nog net op tijd.

Mijn betere helft was er ook zeer mee oneens. Zij heeft meer smaak en verstand dan ik.

7 likes

Heel cool :+1:t2: Ik zou hem niet durven dragen. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat straks als hij helemaal is opgeknapt en er een band om zit!

1 like

Thanks!

Waarom niet? Daar zijn ze voor gemaakt.