NA: Omega vintage grail :POLL

Gefeliciteerd met deze aanwinst👌🏻

1 like

Ik zag 'm al voorbij komen in het incoming topic. Geweldig mooi ding! Van harte en veel plezier er mee.

Groetjes van zijn jongere en “iets” minder speciale reversed panda dial Omega chronograph.

4 likes

Wow, wat een beauty.

1 like

Schitterend, Wouter!

Racing strap met gaatjes lijkt me prachtig voor dit horloge. Grijs of zwart. Misschien lichtbruin.
Veel plezier ermee!

2 likes

Wat een gaaf horloge! Eens iets anders dan al dat Speedmaster geweld. Gefeliciteerd!

1 like

Tof!! Heel veel plezier ermee :+1:t2::+1:t2:

1 like

Bizar! Wat een schoonheid die je gevonden hebt :raised_hands:.
Het envelopje met de binnenlandse verzending lijkt wel standaard😅. Gaat echter altijd goed. PostNL kan veel leren van Japan post…

Die internationale verzending daarentegen😰

Ben benieuwd na service en band. Gefeliciteerd!!

Owja, wil je mij een seintje geven als je hem zat bent?

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Op dit moment heb ik:
Gouden Speedmaster
Globemaster
Gouden c-case
Stalen c-case
De Ville panda
F8192
Geneve 2748

7 likes

Heel mooi hoor! Wat een plaatje

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Omega.

1 like

Prachtig :heart_eyes:, veel draagplezier!

1 like

Proficiat, zeer leuke NA en kijk er zijn inderdaad nog andere parels die rond vliegen naast de mainstream (lees speedmasters, voor mij dan toch) modellen. Blij dat we er via het forum mee in contact komen,

Super toffe kwinkslag inderdaad, subdials doen me in die panda vorm en concentrische cirkels ook denken aan mijn ST1 !

Heel leuk, nog naar de horlogemaker voor een opfrisbeurt esthetisch of blijf je eraf?

2 likes

Nee, daar blijf ik vanaf. Hij is na 57 jaar nog te mooi om nu nog aan te gaan polijsten. Misschien de lume in de wijzers even wat netter laten maken en het glas iets beter poetsen dan ik nu even snel heb gedaan, maar dan is het wel goed lijkt me.

Hij heeft inderdaad best wat weg van de ST1. Zonde dat ik die ooit heb weggedaan.

3 likes

Nice nice nice… ben benieuwd naar het eindresultaat op band/bracelet.

1 like

Als je dit ging doen ging ik schreeuwen. Deze is nog snaarstrak voor zijn leeftijd.

2 likes

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Ik heb me plots bedacht, ik ga het toch doen. :grin:

3 likes

Geweldig zeg! Is ook een van mijn favoriete Omega’s. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze sublieme NA. Fantastisch :heart_eyes:

1 like