NA onthaaster

Parttime paupers dus :sunglasses:

2 likes

Ja, kappen nou!
Moest een gezellig topic worden over mijn verjaarscadeautje aan mijzelf
(had hem al eerder in huis maar ik mocht hem niet uitpakken van mijn dochter)
:birthday:

Je wordt er inderdaad al lekker ontspannen van!

1 like

Leuk zo’n Einzeiger :wink: veel plezier ermee!

:joy:

:sleeping:

Grapje hoor, ik mocht vandaag een dagje de forum bad-ass spelen :sunglasses:

Hij is erg gaaf! Wel even wennen met aflezen denk ik.

Ik vond’m wel leuk hoor!

En inderdaad wennen; helemaal omdat ik doordeweek standaard een wave-ceptor om heb die dus tot op de seconde nauwkeurig is.

HĂ©, die heb ik ook!

2 likes

Hoe kom jij dan weer aan zo’n Bad-Ass horloge?.. ohja
 jij hebt em ontworpen
 :slight_smile:

2 likes

En jij hebt hem gemaakt.

Gefeliciteerd met je verjaardag!

. Heel bijzonder ik heb regelmatig een meistersinger om de pols dat leert heel snel met 1 wijzer, maar 1 wijzer met een 24 uurs aanwijzing is wel heel bijzonder :grinning:

4 likes

Ja, bijzonder, maar ook dat went snel, door de 24 uurs wijzerplaat lees je heel snel globaal af hoeveel “Dag” je nog rest

Ik heb ooit een fortis flieger gehad met een 24 uursaanwijzing daar kon ik niet aan wennen, maar dat komt door 2 wijzers, ik denk dat het met 1 wijzer makkelijker is

Leuke aanwinst , rustige wijzerplaat, maar ik denk wel dat het even duurt vooraleer je doorhebt dat het batterijtje leeg is. Veel draagplezier ermee. groetjes

Veel plezier ermee.

Een Einzeiger is niet aan mij besteed.
Een onthaaster ? Ik zou mij er aan ergeren dat de tijd zo onprecies valt af te lezen.

Onthaasten is het grootste goed dat zo’n einzeiger je geeft, heel tof!

Mooie klok. Eenwijzer is kwestie van wennen en je niet gek laten maken. Wie spreekt er immers om 7 voor half twee met iemand anders af? Dus ‘ongeveer half twee’ is prima om af te lezen

De Periscope bevalt ook mij prima gents @arie_kabaalstra en @motormuis

2 likes

@Buster , hele mooie klok vind ik zelf. Mooi cadeau, gefeliciteerd met je verjaardag. :gift:

1 like

Mocht iemand nog interesse hebben
 pb graag