Heel erg mooi.
Ik weet niks. HAQ? Daar is vast al een draadje over?
HAQ - High Accuracy Quartz. Kwartshorloges die minder dan 10 seconden per jaar afwijken worden zo genoemd.
Lekker kleurtje, geniet ervan!
Huibert gefeliciteerd met deze mooie Erebus, mooie kleur wp ook. Wens je er natuurlijk heel veel draagplezier mee
![]()
Enne wel even posten in themaweken natuurlijk als full set, mag daar echt niet ontbreken ![]()
Moest jij er ook zo lang op wachten Eric? Maar voordat ik je NA mis, op voorbaat gefeliciteerd en een hoop draagplezier
![]()
Mooi ding en gave plaat.
Qua kleur kan ik me daar zelf ook helemaal in vinden. De jouwe is nog beduidend paarser dan de mijne.
Gefeliciteerd!
23 november besteld door Peter @Piede maar je weet hoe het gaat……intussen verandert er van alles dus kon ik deze overnemen. Dus voor mijn gevoel heb ik niet zo heel lang hoeven wachten ![]()
Grappig. Ik vond de 39mm Ascent nogal klein, vandaar dat Eric nu een 41mm om de pols heeft ![]()
Haha, ja, je had 'm volgens mij na een dag nadat je 'm van me had overgenomen alweer geflipt…
Van harte met deze bijzondere verschijning.
Draag hem in goede gezondheid!!
Het valt nogal mee met dat gedoe, Petra.
Ik heb het al vaker gedaan met horloges uit Japan bijv.
Loopt allemaal op rolletjes, dat proces.
Maar ja, het is wel aankoopprijsverhogend natuurlijk. Dat moet je je wel realiseren als je iets uit die streken bestelt.
Feli met deze NA!
Geniet ervan!
Hmmm, toch eens overwegen. Ik zie mooie horloges daarvandaan komen.
Zeker doen Petra! If anything verruimt het in ieder geval je blik op de horlogewereld.
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn ervaring met inklaren zich beperkt tot hoe het op Eindhoven Airport gaat, omdat ik daar in de buurt woon en de transporteur (Fedex, DHL e.d.) het daar dus ook afhandelt.
Hoe het op andere luchthavens gaat, bijv. Schiphol, daar heb ik geen ervaring mee.
Misschien dat andere HF-ers daar iets over kunnen zeggen?
Cool ding!
Maar… 6 maanden…![]()
![]()
![]()