NA op de valreep een SKX007J1

Ligt het aan de hoek waarin de foto is genomen of sluit de band wat vreemd aan?
Ben zelf ook aan het overwegen om een angus jubilee erbij te bestellen.

Is ook geen probleem hoor ,
Via de andere verzendoptie ook al 2 x besteld en betaald bij aflevering .
Wilde alleen maar aangeven dat je niet altijd mazzel hebt :wink:

Nee niet altijd mazzel maar bij DHL weet je zeker dat je de douane mag aftikken, daar verdiend DHL namelijk aan (transactie kosten voor de douane afhandeling).

Registreren Airmail is kwestie van geluk, want Creation zet gewoon de waarde op het pakket van 350 sin dollar dus bij controle wordt hij er dan ook alleen al op basis van de label eruit gepikt.

Maar goed zonder geluk vaart niemand wel :wink:

Zit er ook een geurtje aan?

7 likes

:joy: moest zeker drie keer teruglezen voor ik het zag :face_with_hand_over_mouth:

Dan komt je horloge via Spanje. Dus EU, dus geen invoerkosten.

Check:

Gefeliciteerd met je SKX, mooi dat het zo gelukt is. Een fraai stuk Japanse degelijkheid, mijn enige Seiko is ook een SKX en die bevalt me prima. Deze zomer ben ik van plan om er flink mee in zee te gaan zwemmen🏊🏼‍♀️.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Toevallig begin van de week hetzelfde besteld ook via creation watches. Ik ben benieuwd hoe voor mij de airmail uit gaat pakken. Ik hoop op een zelfde resultaat.

1 like

Cool!
Ik zal voor je duimen, maar het is en blijft gewoon een gokje.
Maar ongeacht of je nou wel wat bij moet betalen of niet, het is sowieso echt een heel fijn en mooi horloge.
Dus sowieso een cadeautje !

1 like

Klopt dat is het ook. Als het goed gaat kan van die besparing dat weer naar een stalen band. Die komt er sowieso wel maar altijd mooi meegenomen.

De SKX ga ik ook nog eens bestellen. Weet wel dat ik er een Seiko mod van ga maken (dlwwatches) met een Brushed ICE of Gun Metal.


Weet iemand bij wie je moet zijn voor het verwisselen? Ga horloge en bezel namelijk los van elkaar bestellen.

2 likes

Gisteren deze gemaakt
Insert van dlw brushed ice

3 likes

Het eerste uitje met de SKX :blush:

1 like