Gefeliciteerd
Leuke kleur plaat zeg.
Ben het met je eens wat betreft die originele band, maar dat komt vast omdat ik ‘lederen’ nato’s totaal niet begrijp.
Ze houden het horloge nog vast als één van de spring bars het begeeft. En het ziet er wel knap uit.
Alleen dit voegt 3-4mm onder het horloge toe en ik vind dat zelf niet prettig dragen.
Ja ik weet het nut van Nato’s wel, maar leren nato’s vind ik geen gezicht.
Ook is leer niet de meest geschikte keuze voor een horloge dat in alle omstandigheden, zoals toolwatches zijn bedoeld, goed om de pols moet blijven zitten (water bijvoorbeeld).
En idd de dikte is ook een dingetje.
Helemaal met je eens, er zijn geschiktere materialen om een nato van te maken!
Gaaf zeg, tof dat je deze kleur gekozen hebt. Mooie aanvulling ook op de rest van je collectie (n.a.v. eerder topic). Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en draag 'm in gezondheid.
fraaie kleur, geniet van je horloge en de nazomer !
Ik zie dat de wijzerplaat is gecorrigeerd, mooi!
Gefeli!
Klopt, ik heb het gedubbelcheckt.
Zonde van zo’n leuk horloge, deze valse start
Kostte ons veel gedoe, allemaal lokaal opgelost.
Vergeef me, ik weet niet wie “ons” is? Ben nog niet heel lang actief hier
En wat bedoel je met lokaal opgelost?
Gaaf, gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Leuk ding, toffe kleur wijzerplaat, gefeliciteerd er mee!
Ik zit alleen naar de band te kijken… Ik denk dat ik een grijstint tot antraciet, en bepaalde bruintinten misschien een betere match vind dan lichtblauw, maar doe daar vooral mee wat je wilt, of niet.
Allemachtig. Dan neem ik dat terug, dat is de juiste keuze. Ik zou zweren dat het babyblauw was.
Mijn ogen zweerden mee
Mooi zomerhorloge, die ook in het najaar mooi zal sieren aan de pols! Gefeliciteerd!
Ik zie het zelf ook!
Toegegeven, het is wel een beetje “powdery” grijs, maar de wijzerplaat is ook een beetje powdery.
Proficiat met deze mooie aanwinst!
Heerlijke zomerknaller,
Geniet ervan.
En de plaat is echt fantastisch.