een mooie en praktische doos
aangezien ik voorstander ben van bracelet op een horloge moest ik ook iets hebben om al die lederen banden op te bergen en heb dat dan met een aangepaste doos gedaan.
Heel fraai!
Vraagje; kukelt niet alles eruit als je hem openklapt?
Nee, het elastiekje zit mooi strak om het bandje heen. En omdat de bandjes voornamelijk leder zijn blijven die mooi zitten.
Alleen bij nato gaan ze wat hangen als je de map rechtop opend. Maar bij plat neerleggen en openvouwen geen probleem mee.
Elastiekjes!
Die had ik niet gezien, geniaal
Ik wil er ook een!
Misschien in 3en vouwen?
Zo lijken ze net wat te lang.
Ja, ik heb hem nu zo gedaan dat de gesp wat omhoog hangt en het bandje iets bolt. Zit er sinds gisteren in. Zal straks, als ik klaar ben met sporten, eens even kijken of het mooi is blijven zitten.
Gelijk bestellen, link staat hierboven ergens
Tof man, plezier ermee!
Ben trouwens wel meteen weer met mijn neus op het feit gedrukt vwb waarom ik eigenlijk nooit wat bestel.
Hier een leuk doosje gezien.
Zou niet weten waar in de winkel te koop.
Dus maar besteld.
En ook meteen geleverd:
EEN VOLLE VUILNISZAK TEMPEX.
Daar zakt je broek toch van af.
Heb je het over de horlogebanden doos? Die werd bij mij met een kartonnen omdoos in 1 laag bubbelplastic geleverd namelijk. Niks geen extra verpakking hoor.
Dan had je geluk.
Dank voor het delen . …een super tip
Thanks voor de tip
Ok. Ben zelf ook altijd anti al die onnodige verpakkingen. Maar vond in mijn geval dat dit keer net aan verpakt was. 1 keer verkeerd stoten of vallen in de bezorgbus en het was toch echt beschadigd geweest.
Is het inderdaad wel het weer voor haha.
Heb je de nato’s 3x omgeslagen?
Ja, dan past het mooi.
Ja ziet er strak uit. Ga ik ook maar doen .
Deze map ook maar besteld, in ieder geval worden ze zo mooier opgeborgen dan in de plastic bouwmarkt doosjes. Bedankt voor de tip @Weppenzeiler
Straks maar eens gaan vullen.