NA: Orient Kanno diver

Levert dat nu ook een prijs op :rofl:

Nehh dat is te simpel, wil een naam :wink:

2 likes

BIauw - rood, dus Pepsi.

Veel plezier met je nieuwste aanwinst!

Edit: is het oranje? In dat dat geval is het een BLOR, oftewel “Fanta”

2 likes

Nope, tis Oranje-blauw nog net geen pepsi. Die heb ik ook wel hoor maar dat is echt rood-blauw. :smiley:

Gefeliciteerd !
Ja ze maken prima horloges

1 like

Laat maar komen die foto’s :ok_hand:
Stoere aanwinst Fred.

1 like

Thanks, heb dus een Orient met een BLOR bezel, klinkt interessanter dan Fanta toch :wink:

Koel! Deze was m’n eerste gerichte horloge aankoop die het balletje liet rollen (na een Gshock en een CCCP voor praktisch en voor de leuk). Heb zelf de groene. Koele bezel lekker minimalistisch.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Je bent lekker bezig. De zoveelste NA in een korte tijd. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd Fred met deze Orient Fanta!

2 likes

Leuk horloge. Moet zo’n bezel een naam hebben dan? Ik heb een witte duiker. Die ga ik dan maar Bleke Marie noemen. Of melk.
Gefeliciteerd, in ieder geval.

1 like

En niet stiekem de voorraad aanvullen Ferry ,zoals ik deed …de onuitputtelijkheid viel toch een keer op :upside_down_face:

1 like

Overigens een mooie aanwinst Ferry :+1:

1 like

Nee natuurlijk niet, noem mijzelf wel altijd een kneus maar kan ook echt hard zijn. Er gaat echt geen euro naar opnieuw tabak, je mag mij eraan houden :+1:

2 likes

Mooi horloge Fred, gefeliciteerd! :+1:

1 like

Gefeliciteerd

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Oriënt is een mooi merk. Tijd terug de mako gehad. Veel draagplezier.

1 like

volgens mij ben je hier de enige die zo hard gaat :+1: :wink:
de ene na de andere melden zich aan hier, het lijkt wel een lopende band :smiley:
maar alle gekheid op een stokje, alweer een prachtig exemplaar :+1: :star_struck:
ook deze moet je met plezier dragen :slightly_smiling_face:

1 like

Lol, het is een lopende band :wink:. Maar doe het vanaf nu in de zomermaanden lekker rustig aan. Er is nog 1 horloge onderweg (wat voor mij doen al vintage is, pfff 7 jaar oud) maar die heeft eerst keurig een service gehad, van een bij mij vertrouwd lid. Dus als ik die morgen (hoop ik) binnen krijg kan die nog jaren mee :smiley:.
Daarnaast zit mijn kluizen bij DNK echt nokkie vol. Veel heen en weer gerij dus en daar is de baas niet blij mee :grimacing:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: Hoeveel horloges heb je eigenlijk?

1 like