Ik vind m vet!
gefeliciteerd, wat een mooi horloge
Thnx!
Thnx, #metoo
Dank je wel!
Heb dit altijd een hele mooie configuratie gevonden! Toffe mix van toolwatch met de matte dial en sjiek glansje op de bezel. En perfecte kleur met dat grijsblauw.
Waar heb je deze gevonden? Ziet er erg goed uit voor de leeftijd! Geniet ervan!
En, de oudere versie : dikkere en bredere band, mooiere wijzers (laatste is persoonlijk uiteraard).
Had het niet beter kunnen verwoorden [quote=“Tempusfugit, post:26, topic:391738”]
Waar heb je deze gevonden?
[/quote]
Chrono!
Komt zeker goed!
Precies de argumenten die voor mij ook opgaan!
Nou, dat zeg ik nou wel, maar hij lijkt toch anders
De band is wel matter toch?
Gefeliciteerd! Mooie Aquis.
Thnx!
Klopt, was een keuze van de vorige eigenaar, netjes door chrono geïnformeerd!
Top hoor. Ik draag die van mij nu bijna non stop, om die reden de rest ook de deur uit gedaan (op een skx na).
Degelijk, lekker zwaar ( je hebt echt wat om de pols) en kan een hoop hebben. Klus, zwem, hak, train en schep eigenlijk altijd met de Aquis om. En nog een dikke glimmende patser ook (al is die van jou iets rustiger).
Mooie aanwinst gefeliciteerd!!
Allemaal waar
Maaruh, je hebt nu dus twee horloges? Hoeveel had je er op je hoogtepunt ?
Thnx!
Valt nog mee hoor, hooguit een stuk of 7 tegelijk. Ben ook nooit van veel bandjes geweest. Had een hele korte periode met wat anders dan staal, maar vind het niks. Nato’s staan onderaan het lijstje, wat een rotzooi. Alles de deur uit.
Die rubberen band bij de Aquis heb ik hier ook verkocht : topkwaliteit, stond mooi, zat lekker, maar een hele dikke sluiting (een volle cm ). Staal uber alles
Heb ik ook doorgemaakt, van alles geprobeerd, rubber, canvas, nato, enz. Maar er gaat niets boven staal inderdaad Moet er wel microverstelling op zitten want ik draag graag ‘pas’ Nota bene: mijn lievelingetje, de Omega Seamaster Peter Blake heeft dat niet
Hierdoor draag ik m weinig
Prachtige aanwinst! Ik vind het echt een super horloge!