NA: Oris Big Crown Pointer Date blauw

Dat zijn de nieuwe aanwinsten om jaloers op te worden, heel mooi! :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd!! Werkelijk fraai horloge en hier gevat in een pakkende review. Heerlijk, ons HF!

1 like

Prachtig. Eigenlijk geil ik best op uwen Oris. En die van @HansT, en die van @Klokkengek. En, zo blijkt, die van @royke74.

Pfff. Ik wil er ook een, maar niet nu. Eerst maar eens een Pellikaan scoren, en dan kijken of ik nog ergens een bonus krijg. Zo jammer.

Jij in ieder geval gefelicteerd. Echt cool. Sehr Gut. I approve.

5 likes

Kogel door de kerk door dit mooie forum:-) Wie nog meer op zoek naar deze topper, wellicht wat mogelijk bij een grotere afname?! Stuur ff pbā€™tje evt.!

3 likes

Vooruit, die van mij ook in dit draadje. Wat een topper is het ook :heart_eyes: De plaat blijft veranderen qua kleur, ik kijk er nog vaker naar als naar mijn vriendin :rofl:

Ik laat er nog een andere band op maken dus binnenkort een ander plaatje :+1:

053ef707df53f49e987a3adb255a4708639db0cf_1_375x500

11 likes

Wat een beauty van een horloge is dat!:heart_eyes::ok_hand:

Staat bij deze ook op mijn lijstje.

Ik wens je er heel veel plezier mee!:+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Bedankt iedereen voor de positieve reacties!

akkoord! :wink:

Hier ook, mijn eerste zwitserse automaat was een Oris 65 en sindsdien altijd fan geweest! Ben zeer blij dat ik weer een Oris in de doos mag hebben :slight_smile:

Schitterende collectie, stuk voor stuk heel mooie horloges! De handwinder en de rectangular spreken me het meeste aan. Ik zou niet weten welke eerst kiezen 's morgens :smiley:

Akkoord! Het is echt een subtiel blauw, heel mooi zonder goedkoop te ogen.

Dat zit inderdaad in dezelfde tint :slight_smile: Zoā€™n deauville zou ik ook nog eens in het echt willen zien! In het begin was ik er niet voor, maar ik begin 'm mooier en mooier te vinden.

Exact! Ik had er wat schrik van dat het te licht ging uitvallen of te flets, maar het plaatje klopt volledig! Bedankt voor het compliment :slight_smile:

Ik ben niet zeker of ik dit helemaal ok vind :see_no_evil: :rofl:
Maar het is een heel mooi stuk, alleszins de moeite om eens te gaan passen. En je hebt alle tijd: ze zijn nog niet heel lang leverbaar, dus wie weet kan je later nog een mooie deal scoren!

En terecht! Veel plezier met de zoektocht naar een mooie deal!

Pas op dat ze ook niet teveel verandert van kleur erdoor :wink: Ben benieuwd naar je strapkeuze!

5 likes

Mooie aanwinst!

1 like

Super mooie Oris! Gefeliciteerd.

1 like

Schitterende Pointer Date en in mooi blauw ook.
Congratz.
Draag hem met liefde.

1 like

Wat een mooie N.A. :clap::+1::clap:

Ik wens je veel draag- en kijkplzezier met dit wel heel mooi horloge :+1::clap::+1:

1 like

Heel stijlvol horloge! Gefeliciteerd met deze topper.

1 like

Van harte met deze schitterende aanwinst! Heel veel (draag)plezier gewenst! :smile: :+1:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge!
De Big Crown Pointer Date staat ook op mijn verlanlijstje.

1 like

Complimenten voor de Oris en de fotoā€™s.

1 like

Bedankt iedereen voor de complimenten :smiley::+1:

1 like

Dit is voor mij een groeier, en dan wel een snelle in dit geval blijkbaar. No love at first glance, maar hij heeft zoveel karakter, en ondanks hij wel wat meer vintage blijkt (wat ik misschien wat onterecht link aan eentje voor mā€™n rijpere jaren), blijft ie echt in mā€™n hoofd dwarrelen de laatste dagen. Hij is echt speciaal en heeft zowat the magic factor, of hoe je dit ook omschrijftā€¦
Gefeleciteerd met je fantastische aanwinst! Geniet ervan, en ook enorm bedankt om me een beetje kennis te laten maken met een uniek stukje waar ik anders wellicht snel zou hebben over gekeken zonder het tijd te geven.

1 like

Bedankt, blij te horen dat mijn fotoā€™s tot de verbeelding spreken :wink: ik had deze ook wat over het hoofd gezien met Baselworld omdat hij op foto veel minder aantrekkelijk is dan in persoon.

Dat heeft ie inderdaad, retro done right! Als je ā€˜m eens om de pols hebt dan vallen alle puzzelstukjes in elkaar :blush:

Pakt veel draagtijdā€¦

8 likes