NA: Panerai Luminor Chronograph Regatta PAM 168

Tja lotgenoten,

Daar gaan we weer…zat al een poos naar dit specifieke model te loeren en vanochtend maar even een flink stuk gaan rijden. Alleen om even te passen, yeah right! Inpakken graag, want wat een topper!

Alles klopt voor mij: formaat (40mm), de “oude” Luminor case, gelimiteerde oplage (399 stuks), prachtige sunburst blauwe plaat, gifgroene/gele lume en de combi staal/titanium band! Oftewel de Panarai Luminor Chronograph Regatta PAM 168 uit 2003.

Genoeg tekst, tijd voor wat plaatjes!
IMG_20220518_144047

54 likes

Heel mooi! Die zie je niet veel. Van harte!!

1 like

Serieus? Of ben je een 0 vergeten? :grin:

Lijkt me een fors ding zo, of je fotos vertekenen nogal. In ieder geval nog nooit gezien deze. Veel draagplezier ervan! :ok_hand:

1 like

Mijn lichaam is vooral in de lengte gegroeid, mijn polsen zijn bij 15 jaar vergeten mee te groeien :sweat_smile:

3 likes

Gefeliciteerd, gaaf horloge :+1:

1 like

Wat een toffe Panerai zeg!
Ik begin het merk weer steeds mooier te vinden. :ok_hand:

4 likes

Mooie NA :ok_hand:

1 like

Gaaf horloge. Gefeliciteerd. Geniet ervan.

1 like

Wat een vet apparaat zeg, heerlijk funky👌🏻 Hoe dik is deze? Lijkt nog iets dikker dan mijn pam 049, heeft ook deze kast.

2 likes

Deze is 16.4 mm dik.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd.

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd !
Bijzondere PAM !

1 like

Mooi horloge! Geniet er van!

1 like

Poeh da’s wel de max qua verhoudingen lijkt me anders is het bijna niet draagbaar meer. Maar evengoed supervet. Hoe kwam je hier zo op?

1 like

Hele toffe Panerai! Veel plezier ermee!

1 like

Mooie Panerai . Heel veel draag plezier toegewenst

1 like

Geniet van deze bijzondere tijd :sunglasses:

1 like

Het valt me eigenlijk flink mee, de seamaster chrono die ik had viel me namelijk wel flink tegen vanwege de dikte.

Ik ben al lang een Panerai fan, hoewel dat de afgelopen jaren wel wat is afgenomen. Met name deze oudere modellen op titanium/staal band en 40 mm stonden altijd op m’n vizier. Gisteren dus eindelijk de trekker overgehaald.

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie NA. Geniet

1 like

Grappig, ik vond het echt nooit wat. Tot ik er vorig van JackW een omdeed. Gelijk verkocht en zelfde als jij: oudere model, 40mm kast. Helemaal top.

1 like