NA: perlon straps, kwalitatief alternatief voor Eulit

Het zijn zeer fijne bandjes. Lekker soepel en mooie diepe kleuren.

Ik heb de bruine en blauwe uit de OP liggen en ook nog een andere blauwe. Alle drie zijn te koop overigens.

1 like

Leuke banden, maar dat is toch geen Perlon. Crownandbuckle noemt het zelf nylon en zo zie het er IMHO ook uit met die voorgestanste gaten :thinking: Perlon is prik je eigen gat :wink:

2 likes

Als het wel perlon is: kijk uit. Die dingen vernaggelen heel je achterdeksel.

Zie je toch niet, als je de bandje mooi vind en fijn vind helemaal perfect toch.

@Dao , ziet er goed uit zeg… Geslaagde combo’s .
Voor de seagull erg gewaagd maar wauw.!!

1 like

TS (ikke) heeft prik-je-eigen-gat perlons. Die van @Rolopalooza niet en worden zo ook niet genoemd, ik denk dat hij ze alleen even laat zien omdat ze ook van crownandbuckle komen :+1:t2:

1 like

De eerste ‘perlon’ achtige die ik wel leuk vind

1 like

Hoezo vernaggelen, krom trekken van de pushpins? Perlon of Nylon krast toch geenRVS?

Wel degelijk. Met de tijd kunnen er slijtage patronen op achterdeksels ontstaan. Hierin is het patroon van de weave te herkennen.

Juist ja, maar wordt dat niet vaak een feature genoemd i.p.v. een bug?:slightly_smiling_face:

@Stevil85 noemde de chevron straps vandaar :+1:

1 like

Check!

6 likes

Hoe bevalt die ?

1 like

Hoppa!! En wat denk je ervan? Niet verkeerd toch?

1 like

@Jeranimo en @Rolopalooza, echt heel nice :ok_hand:t2: Matcht perfect en goede, stevige kwaliteit, anders dan nato’s. Een beetje tussen nato en perlon in?

2 likes