Ik heb een 0.9 mm schroevendraaiertje gebruikt en die goed erin gezet(met een loep gekeken) en dan wat druk erop zetten en dan voorzichtig linksom draaien, als ze eenmaal eruit zijn geweest draaien ze beter…ze zitten goed vast gedraaid i.i.g.
Jij hebt echt een zolder erbij nodig nog voor al je horloges zeg…
Ik zag laatst namelijk even jouw opsomming van kwartshorloges in dat topic en moest even de chips en de cola erbij pakken om ze allemaal even te bekijken
Maar, ik begrijp het. Als het aan mij lag kocht ik elke dag een horloge of 3 omdat ik dan opeens weer wat zie waarvan ik denk, nou die is ook mooi
Maar, ik ben bescheiden en heb nu nog maar een stuk of 10 horloges. Ik denk alleen dat het niet te doen is om een collectie te hebben van ongeveer 10 tot 15 stuks die blijven en alle categorieën vertegenwoordigen. Dus vintage, dress, sport en duikert.
Hmmm ja ik ben eigenlijk ook bescheiden maar niet als het over horloges gaat!
Kom er zoveel leuke tegen en dan heb ik echt moeite om mezelf te bedwingen…
Leuk toch. Als je je het kunt veroorloven waarom niet
Eensch! Zo lang we er plezier van hebben en het kan zonder problemen gewoon lekker doen.
@Slin en dan heb je waarschijnlijk ook nog een vergelijkbare collectie vintage/mechanisch en keuzestress
ga morgen naar de gamma voor een 0.9 mm draaiertje
Ja ik heb ze daar niet gevonden alleen van die setjes horlogeschroevendraaiers en weet niet welke maat de kleinste was maar die was i.i.g al te groot…laat effe weten of je iets heb gevonden, heb het setje van iemand geleend.
Zeker! …Leve de horlogelol!!
Ja wat ik aan Quartz heb heb ik denk ik ook wel aan mechanisch…
Een heel mooi horloge.Proficiat ermee.
Dank je wel!
heb je een merk of foto vh setje?
Nee niet echt, heb ik van een vriend(tegelzetter) effe geleend die toevallig zelf een horloge moest openmaken en die had hij ergens in zijn garage gevonden…staat geen merk op niets maar is wel kwaliteit i.i.g.