In tegendeel, prachtig horloge! ![]()
Sorry, het eerste deel van mijn bericht was sarcasme. Ik vind het een geweldig mooi horloge. Ik moest er een tijdje op wachten en in de tussentijd natuurlijk allemaal filmpjes en artikelen over gezocht. Daar werd weinig positiefs over het horloge gemeld, enkel werd de vergelijking getrokken. Ik vond het wel amusant, als iets mooi is is het gewoon mooi. Heel erg blij met dit bijzondere horloge.
Prachtig horloge, is weer eens anders dan al de main stream merken.
Dat ziet er mooi uit. Verdient ook meer foto’s ![]()
Geniet ervan ![]()
Erg dik man. Goed gehaald, congrats!![]()
Heel mooi horloge, zeker met de rubberen strap! Gefeliciteerd!
nou juist wel en ja 80% kan geen Patek betalen. Gelukkig zijn er zat andere erg fraaie horloges, zoals jouw Piaget . Draag 'm in gezondheid
Prachtige Piaget
Gefeliciteerd ![]()
Hoewel ik hem liever kleiner en minder gecompliceerd zie, vond ik deze geenszins onderdoen, eerder zelfs aantrekkelijker ogen dan de genoemde Aquanaut. Wees dus vooral trots op die keuze.
Ik vind dit misschien nog wel gaver dan een Aquanaut, proficiat!
Cool! Gefeliciteerd, mooie aanwinst. Staat erg goed zo, ben benieuwd naar meer foto’s ![]()
Dit zou ik echt een beauty van een horloge willen noemen! Zacht uitgedrukt. ![]()
Van harte en geniet ervan!![]()
Gefeliciteerd met je NA!
Wat een prachtig horloge, van harte!
Proficiat! Prachtig horloge!
Heel erg mooi! Van harte met deze prachtige aanwinst
Gefeliciteerd, wat een beauty!
En terecht!
Is gewoon een heel mooi horloge.
Veel plezier er mee! ![]()
Awesome!!!
Staat ook op mijn wensenlijstje, moet hem alleen eerst nog keertje passen, kijken of de vonk overslaat of dat ie misschien toch te groot draagt…
Congrats, top horloge ![]()
Prachtige Piaget, zeker op rubber strap!!
Congrats! ![]()