Dat is nou jammer ik had graag eens een “re-boxing” verslag willen zien
Geen zorgen, we zien de NA graag komen.
Wie wilt er nou niet een witte casio, toch?
Ik weet haast zeker dat de witte cool is.
Maak je er een NA van??? overtuig je mij, bestel ik er weer eentje … vooral doorgaan tot de bingo toch?!
JA! Nee…
Geweldig eerlijk NA topic
100% eens, ik vind het ook een kutding
Erger nog, ik ging er es in de sneeuw mee spelen:
Onverwoestbaar? Nope.
Das een Casio G-Fog
@anon53002072EV
Top review, geen geneuzel, geen sugarcoating, lekker kort samengevat en een blij kind.
Of we lezen hier op onze oude dag van een lid die ooit vroeger een Casio Oak had gekregen van een meneer op straat. Over zijn trauma en hoe hij nu eindelijk weer een horloge durft te dragen.
Ik kwam hem vandaag in vol goud tegen. Ik geef toe, heb even getwijfeld.
Prima horloge voor mij, en ik gok ook voor de gemiddelde HF’er. Ik droom/lees wel over avonturen waarvoor je een GShock nodig hebt, maar in praktijk kom ik niet verder dan een uurtje wandelen in het bos op zondag. Prima om hier een alsof-Gshock bij te hebben.
Volgens @RLC was het een (nu al) legendarisch horloge, maar daar denkt kennelijk niet iedereen het zelfde over.
De pure uiting van je gevoel bij dit verhaal kan ik wel waarderen. Jammer dat het niet is geworden wat je hoopte.
Op naar een volgende en hoop dan een positievere ervaring van je te lezen.
Haha, gelukkig heb je genoeg andere horloges in de collectie waar je wél blij van wordt
Klopt, staat ook zo bij de FAQ op de website. Ik vind het een failure.
Idd - maar niet te voorkomen denk ik als je horloges met zulke kasten produceert in grote aantallen en grotendeels machinaal.
Nonsense,
Ik heb een Triple sensor en die heeft de zwaarste mishandelingen weerstaan.
Als er condens in zit dan terug ermee, das gewoon garantie.
Dit topic bewijst dat mannen stiekem nooit volwassen worden. En zo hoort het.
Ik begrijp dit niet?
Eerst kussen hoor, dat slaan we niet over…
Lol
En al die jochies die roepen dat Casio God Tier is…