NA Rellen met dellen: eindelijk mag ik ook een keer.

Fantastische dingen, die Oceanusen. Oceanussen. Oceani? Oceanii wellicht. Maar goed. Een makker van me heeft er één… Godsamme zeg, GS waardige polijsterij en dan ook nog eens messcherp afleesbaar en op de indices tikkend. Voor 500 Ekkies of zo. Belachelijk.

Niet aan @anon50762135 verkopen, voor je het weet heeft het halve forum 'm bezoedeld en ligt ie alsnog bij een Britse modderaar.

2 likes

Ik kreeg trouwens een geautomatiseerde melding dat ik teveel op je reageer en een PB moet sturen. Dus ik laat het hier even bij. :smile:

2 likes

Ik refereer aan m’n SKX.

3c1750ac169b277b55b793e426df36517a4cf8bc_1_690x460

Over m’n Stargate debacle wil ik het hier niet hebben. Daar ben ik mordicus op tegen.

1 like

Veel draagplezier, geniet van je aankoop :+1:

1 like

Hehe zo voorspelbaar :see_no_evil:

Maar het is je gegund als schrijver indeze!

:beers::+1:

Het is een beetje mierenneuken maar de Explorer II is in principe geen GMT.
Het uurwerk kan het tegenwoordig wel maar voor GMT had Rolex de (u raad het al) GMT Master. Bij de Explorer is van oorsprong de extra wijzer niet verstelbaar en functioneert enkel als am/pm indicatie.


Verders mooie aanwinst de Airman. Gaaf model in een perfecte maat. De beetje bolle kastvorm (zijkant) is echt :ok_hand:

2 likes

Dank hiervoor, leuk verhaal.

hahahh

Leuk, veel plezier ermee maar ik vind het kolere dingen om af te lezen :sweat_smile:

Lang leve de Einzeiger! :v::sunglasses:

Amen. Klopt helemaal. Moeten we alleen niet te vaak gaan melden, anders gaan ze er binnenkort ook “naar” calculeren. :sunglasses:

Ben ook bang dat deze jongen te groot voor hem is aangezien @anon50762135 het afgelopen jaar juist meer naar vintage aan het kijken is/was.

1 like

Déjà vu :grin:
Komt goed,de mijne kwam ook wat later,iets met een huishoudster enzo :sunglasses:

1 like

Overigens leuk verhaal,mag je vaker doen :+1:t2:

1 like

Goed verhaal en gefeliciteerd :+1: :sunglasses:

1 like

Proficiat!

Dit lijkt me ook n leuk model. Zelf heeft mijn voorkeur voor zwarte of full lume dial.
Wel beetje balen dat WR slechts 1 bar is.

Hoop dat ie je water avonturen overleefd, maar ik vrees het ergste.

Er is ook n nieuw model uitgekomen met 10 bar WR, maar mist die mooie vintage stijl.

Wat ik overigens met de bezel zou doen, is het onderliggende veertje eruit halen. Dan ben je v dat geklik verlost :nerd_face:

1 like

Hé, wist ik niet. Toffe aanvulling. Dank.

Ik weet de hele dag al niet hoe laat het is. The gewenning is strong in this one.

Hahahaha… Mijn horlogebudget is veel te beperkt, en ik doe niet aan Patreon. :slight_smile: Maar ik waardeer de gedachte. :+1:

Deze massdrop Airman heeft nog ouderwets 200m WR, dus sla je slag. :slight_smile:

3 likes

Airman is zo’n gaaf model…

Mis deze nog steeds wel. Vond m net wat te druk en groot uiteindelijk.

1 like

Oh vet!

Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de Airman 18 Purist Automatic Black Dial GL0223.

Met 39mm, een bescheiden formaat. Alleen jammer dat de 6 afgesneden is. Misschien dat n 42mm me ook zou bevallen, maar moet ze maar es n keer eerst IRL zien.

1 like

Hij staat er tussen.

Nog 20 uur te gaan. :slight_smile:

1 like

Mooi geschreven en mooie foto’s!

1 like

Mooi verhaal Chris! Ik heb hem altijd met veel plezier gedragen, voor mij een van de mooiste uitvoeringen die ze gemaakt hebben. Veel plezier ermee en gaaf dat hij in handen van een liefhebber is gekomen :+1:t2:

1 like

Hahahaha… Dank je!

Uiteraard zat ik al naar dat ding te loeren toen jij 'm nog had. Mezelf kennende gaat ie hier z’n definitieve stek vinden. :+1:

2 likes