Citizen Eco-Drive Marinaut. Qua design vind ik hem interessant, allerlei doordachte details. Met een uit 5 niveaus bestaande wijzerplaat prettig om naar te kijken. De specs zijn dik in orde. Super-titanium, saffier, 10ATM, GMT/UTC waarvan in de eerste positie van de kroon makkelijk de uren van local time en datum te verzetten zijn. Loopt spot on. Dit alles op een zeer prettig dragende en vrijwel onverwoestbare PU strap. Heel content mee!
In tegenstelling tot de kast die deels blasted deels brushed is heeft de kroon een full polish. En het is een knoepert van bijna een centimeter lang! Op de binnenste UTC dial is een globe geprint, ook IRL bijna niet te zien, maar het is daar. Leuke details. Ik wilde al een tijdje een eco-drive titanium. Bij deze dus
Ja, dat valt me voor de pure millimeters ook erg mee. En het valt mooi om de pols. Citizen heeft dit toch vaak goed voor elkaar, draagt op vrijwel iedere pols goed. Zit als gegoten
Fraaie aanwinst, gefeliciteerd ermee en veel draagplezier!
Ik heb deze zelf ook gehad en hij droeg inderdaad erg fijn. Medio vorig jaar verkocht aan Roel (@MotoSkooly) van Q-Watches, die zoiets zocht voor zijn vrouw.