NA: Retro-futuristische schone

Citizen Eco-Drive Marinaut. Qua design vind ik hem interessant, allerlei doordachte details. Met een uit 5 niveaus bestaande wijzerplaat prettig om naar te kijken. De specs zijn dik in orde. Super-titanium, saffier, 10ATM, GMT/UTC waarvan in de eerste positie van de kroon makkelijk de uren van local time en datum te verzetten zijn. Loopt spot on. Dit alles op een zeer prettig dragende en vrijwel onverwoestbare PU strap. Heel content mee!

Dank voor het kijken :+1:

55 likes

Leuk design, tof ding! Verslijt hem in goede gezondheid :grin:

2 likes

Hele gave GMT! En wat is Citizen toch goed in het maken van interessante/diepte wijzerplaten.
Gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Dank!

In tegenstelling tot de kast die deels blasted deels brushed is heeft de kroon een full polish. En het is een knoepert van bijna een centimeter lang! Op de binnenste UTC dial is een globe geprint, ook IRL bijna niet te zien, maar het is daar. Leuke details. Ik wilde al een tijdje een eco-drive titanium. Bij deze dus :+1:

Ik zie 'm echt niet :face_with_monocle:
Heb even gegoogled, hier zie je 'm goed:

Wat me opvalt is dat het horloge, wetende dat de Promaster Land 39mm is, kleiner oogt dan ik op basis van de eerste foto’s zou vermoeden.

Opvallend betaalbaar overigens, daar sta ik van te kijken met een true-GMT. Zoals we van Citizen gewend zijn :slight_smile:

1 like

Ja, dat valt me voor de pure millimeters ook erg mee. En het valt mooi om de pols. Citizen heeft dit toch vaak goed voor elkaar, draagt op vrijwel iedere pols goed. Zit als gegoten :+1:

2 likes

Mooie Citizen, die lume doet het ook goed, dus echt iets voor jou :smiley:

Veel plezier ermee :+1:

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

:+1:

1 like

Wilde bijna roepen: that’s a lot of steel! Maar dat is natuurlijk een beetje debiel! :rofl:

Lekkere aanwinst, Drex! geniet ervan!

1 like

Erg leuke aanwinst! Veel plezier ermee.

1 like

Kijk, goed in te lezen dat hij zo goed bevalt en bij jou wel de aandacht krijgt die hij verdient. :ok_hand:t4:

Nu lekker de wijde wereld in om dit beestje op de proef te stellen :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes:

1 like

Wacht. Betekent dit dat deze gewoon ‘in het blauw’ heeft gestaan?
Oh wacht. Die gedachte is precies de reden dat ik dat subforum op mute heb staan :face_with_peeking_eye:

3 likes

Yup :grin: 2x al door mij. :sweat_smile:

Edit: tijd om te unmuten :wink:

2 likes

Fraaie aanwinst, gefeliciteerd ermee en veel draagplezier!
Ik heb deze zelf ook gehad en hij droeg inderdaad erg fijn. Medio vorig jaar verkocht aan Roel (@MotoSkooly) van Q-Watches, die zoiets zocht voor zijn vrouw.

1 like

Haha! Ik vond het gelijk een kek ding. Deze doe ik niet meer weg. Nu na zo’n twee weekjes aan de pols, helemaal goed :grin::+1:

3 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Er valt veel te beleven op de wijzerplaat!!
Ik wens je er dan ook een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuke aanwinst, lekker blijven dragen :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Geniet er van!

1 like

ja, citizen een zeer goed merk :+1:
draag hem met plezier

1 like