NA : Rolex 116233 + Nieuwe foto's!

@HanDavinci : begreep ik nou dat er bij jouw ook iets moois aan zit te komen?

Grappige is dat ik altijd de Oysterband de voorkeur gaf , goud was ook niet mijn favoriete metaal…
Maar eenmaal om de pols was ik gelijk verkocht , super soepele band en zeer sjiek met de gouden accenten.

2 likes

Altijd. Maar nog geen Rolex. Het stenen biggetje blijft dicht tot 06-2019, zodat ik dan mijn twee grails kan kopen.

Ik krijg zaterdag een Bulova Super Seville, uit een ruildeal. En uiteraard gaat het een mod worden, de grootste tot nu toe. Die NA zien je rond maart verschijnen denk ik :sunglasses:

En tof dat je voor de 36mm bent gegaan. Zo hoort een Datejust te zijn.

3 likes

Gefeliciteerd!’

Prachtig en lekker genieten

Mooi mooi… weer eens wat anders dan de Subs die veelal nieuw worden verkocht tegenwoordig. Echte knaller dit, en inderdaad de 36mm oogt verrassend ‘groot’.

1 like

Sneak peak van die 2 grails? :relieved:

En ho ik lees nu pas de rest van het topic @Ronald Erg vette NA! , ik vind altijd met dit soort horloges dat je het echt moet kunnen “rocken” zeg maar. Doe je dat niet dan ziet het er al vaak belachelijk uit . Ik ben geweldig in het uitleggen er van maar het komt er op neer dat jij dat zo te horen/zien wel aardig lukt!

Veel plezier ermee!

2 likes

Zeau, mooi ding zeg… lijkt alleen niet dat ie 36mm is, of je polsen zijn heeul klein :wink:

2 likes

Precies wat ik dacht… :innocent:

Jep :sweat_smile:

Sorry voor de stofjes e.d…

5 likes

Neh :relieved: Het kan zomaar zijn dat mijn smaak in twee jaar tijd gaat veranderen. Wat ik op HF wel heb geleerd (en van mijn mattie @anon50762135EV), is dat ik de weg ernaar toe over wil slaan. Die is mij te duur :sunglasses:

Oke, eentje dan.

Sinds @SwedishChef mij een 14270 op jubilee liet zien, wil ik er eentje hebben :heart_eyes:

6 likes

Fraai hoor.
Enjoy

1 like

Die wil je over 2 jaar ook nog! , wat een klassieker!
Ben alleen bang dat dit model alleen maar duurder en moeilijker te vinden wordt…

1 like

Fantastisch! Echt een prachtige en tijdloze rolex!

1 like

Een goed punt.
De maat is perfect voor mij , dat is zeker.
Past een 2-tone DJ bij mijn stijl en uiterlijk? geen idee , ik ben het type gewone doorsnee jongen.
Spijkerbroek en nikes aan , t-shirt of trui , nooit in 3delig pak ofzo.

Er zullen vast mensen zijn die het niet vinden passen bij mij.
Belangrijkste voor mij : ik vind het geweldig mooi , voor mijn gevoel rock ik hem hard!
:smile:

5 likes

Proficiat! Prachtige aanwinst!

1 like

Je ex doet de groeten😉 , zeer mooie aanwinst en zoals u al zei perfekte maat!

6 likes

:muscle::punch:
Dat bedoel ik !

1 like

Super klok!! Gefeliciteerd en veel draagplezier (maar dat zit volgens mij wel snor)

1 like

36mm staat mij vreselijk maar jij kan het goed hebben!
Van harte.

1 like

2 likes

Prachtige aanwinst. Geniet ervan.:+1:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like