NA : Rolex 116233 + Nieuwe foto's!

heul erg mooi (nu wil ik er ook een hebben).

geniet er van!

2 likes

Ik vind 'm perfect. Qua maat allereerst, en ja die verborgen sluiting en zilverwitte markersā€¦ man, wat mooi. :relaxed:

1 like

Zo, ontzettend gaaf, veel plezier ermee!

1 like

Proficiat met deze icoon! Echt een goeie voor ā€˜t leven!

Grtz. Erik

1 like

Heerlijk fout! Helemaal goed dus! :relaxed: Leuk hoor!

1 like

Hele mooie Rolo en staat je nog geweldig ook op je kipnugget :smile: ā€¦ik dacht altijd dat ik geen spijt zou krijgen dat ik mijn Rolex date (15203) weggedaan had,maar had hem nu toch wel graag in de collectie erbij gehadā€¦

1 like

Geweldig mooie aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Vandaag ontdek ik een heeeel klein miniscuul zwart vezeltje + een fijn haartje op de wijzerplaat.
Niet zichtbaar als je gewoon kijkt , maar toch gevondenā€¦ :laughing:

Uiteraard geen probleem , kan gewoon naar het service center.
Maar ik twijfel een beetjeā€¦ is het wel de moeite waard?

Kan het openen en sluiten van het horloge niet meer kwaad dan goed? ( krasjes e.d )

:thinking:

Ik heb weleens gelezen dat ze nooit zo mooi dicht gemaakt worden als bij Rolex zelf. Geen idee hoe een rsc daarin verschilt. Als Keulen of Brussel een optie is, zou ik daarvoor gaan.
Kan je leven met een minuscuul stofje tot een volgende servicebeurt? Dan gewoon zo laten natuurlijk.

Once been seenā€¦

Zeker even weg laten halen!

1 like

Haha, uit zelfbescherming: jazeker! :grin:

Daar dacht ik dus ook aan , opsturen zou RSC NL worden.

Even een paar dagen aankijken of het tussen de oren gaat zittenā€¦ :sweat_smile:
Ramon is zeer behulpzaam , dus oplossen is geen issue.

Vandaag de hele dag de DJ gedragen , wat een comfort! , in het middagzonnetje fonkelde hij vrolijk er op los.
:heart_eyes:

1 like

37??
Ik dacht echt dat je veeeeeeeeeeā€¦ehā€¦:smile:

1 like

Prachtig! Geniet ervan!

1 like


Dat krijg je dus als je elke dag onder felle lampen werkt met 0,01 en 0,001MM toleranties.
Ik zie en vind alles , een klant zoals ikā€¦ dat is de nachtmerrie van elke horlogemaker :joy:

:smile: ,Sixpackje Jupiler bij de appie halen , ID moeten laten zien , de reacties dan blijven hilarisch.
Sorry Meneer , U lijkt zo jong nog :smirk:

Daar heb ik geen last vanā€¦:worried:

1 like

Breng maar langs. :wink: Seriously! Alleen moet ik weten of je case-back de nieuwe vertanding heeftā€¦ :thinking:

Maar ik kan begrijpen als je 't in dit stadium nog officieel wilt laten doen. Wel heel slecht van de QC.

Dat vind ik dus ook. ik spot het in amper een dag dragen , met het blote oog! ( wel onder een felle lamp )
Nieuwe vertanding durf ik niet te zeggen.

Dankjewel voor het aanbod , en ik heb alle vertrouwen in jouw kunde , maar als ik het doe dan bij het RSC inderdaad.

1 like

Ik zie ook alles op de wp en wijzersā€¦ Maar ook bijvoorbeeld of de wijzers goed staan t.o.v. elkaar. Om gek van te worden als dat niet kloptā€¦ :wink:

1 like

En om het feest compleet te makenā€¦
Eenmaal gezien heb ik de microscoop erbij gepakt , 30x vergroting.
Flink wat schade zichtbaar op de seconde wijzer , waarschijnlijk van plaatsen met een pincet.
Maarja , 30x , dan wordt alles wel echt heel zichtbaar.

1 like