Gefeliciteerd met deze topper,vind het een van de mooi´ste RLX ´n (tu)
GR harb
Gefeliciteerd met deze topper,vind het een van de mooi´ste RLX ´n (tu)
GR harb
Erg mooi! Gefeliciteerd.
Hans
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
@HanR:
T<25 verwijst naar het gebruikte lichtgevende materiaal, in dit geval Tritium met een radioactieve straling minder dan 25 milliCurrie. Dit materiaal werd rond 1998 vervangen door Luminova en later weer Super Luminova.
@Marc-B1:
De plaat is echt waanzinnig! En inderdaad hij is heel, heel diep donker blauw, echter door de leeftijd heeft de plaat ook een patina verworven waardoor de tritium markers en wijzers geel zijn geworden en de blauwe plaat onder een bepaalde hoek een kleur heeft die naar diep donker blauw/paars neigt. Je moet deze eigenlijk in het echt en bij daglicht zien om hem optimaal te kunnen waarderen. Ik verheug me al op de zomer (tu)
Mijn beste,
Chapeau!! Petje af hoor!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Mooi horloge, alleen niet mijn smaak - maar toch vind ik 'm mooi.
Top man!!(tu)
De clown :)-D
Hi Marc,
Na veel geploeter denk ik dat het gelukt is om de het paarse zweem te vangen in een foto:

Groet,
Marc
Van harte weer met deze topper. Wijzerplaat ziet er op de foto al bijzonder mooi uit dus ik ben nieuwsgierig hoe die er in het echt uit ziet!
Het is 100% niet mijn ding maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig.
Wel heel toevallig nu er net is ingebroken bij Ben Saunders en jij opeens een zelfde rolex hebt
http://www.sevendays.nl/artikel/184909
Gefeliciteerd met de klok, het is een juweeltje!
Gefeliciteerd Marc, erg mooi!
Of ik het horloge voor mijzelf zou kopen weet ik zo 1,2,3 niet, maar vind het wel een mooie combinatie.
Als ik bij m’n tandarts in de stoel lig, wordt m’n aandacht toch elke keer weer naar z’n pols getrokken met dit horloge eraan:)
Van harte en veel plezier ermee! (tu)