NA: Rolex Datejust 36 126234 blue dial

Proficiat! Ik ga je twee maanden later vergezellen in de club. Heb ook al een mooi tijdinstrument op ‘t oog :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:. Heel mooi :+1:

1 like

Top, geniet er van.

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd en geniet ervan! :+1: :beers: :clinking_glasses: :champagne:

1 like

Geniet ervan :+1: wat een schitterend horloge en ontzettend mooie dial

1 like


Gefeliciteerd en groeten van zijn wat grotere broer :+1::upside_down_face:

1 like

Het is maar hoe je t bekijkt. Net te klein is misschien niet helemaal goed maar misschien wel NET goed :+1:

1 like

Mooi man, proficiat!

1 like

Ik denk als je deze als enigste of bij andere 36mm hebt. Dan is het een perfect horloge. Maar ik heb er ook nog 40mm en 41mm naast. Verschil is dan wel erg groot.

2 likes

Jezus allemaal uit eigen ervaring willem… pfffff

1 like

Ja en nee… Heb er van 35 tot 41mm. Op het moment van wissel is het vaak heel erg wennen… 41 lijkt veel te groot en 36 veel te iel. Na een dag weet je niet beter en staat t perfect.

2 likes

Ik heb zelf de uitvoering met de zilveren plaat. In 38mm had deze denk ik echt helemaal perfect geweest.

1 like

Mooie keuze, proficiat en geniet ervan. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Wat zijn die nieuwe DJ 36 platen mooi zeg! :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Heb ook een 40, 41 en zelfs 42mm in de collectie. Moest eigelijk ook nooit wat van de 36mm hebben dat veranderde echter door de Oysterquartz. Die draagt op het oog net wat groter dan de 36mm zodat ik het gevoel had “het kan net”. Dat horloge draag ik nu zoveel dat de op het oog kleinere Datejust voor mij nu niet meer zo heel veel verschil maakt met de Oysterquartz.
Bovendien vind ik dat bij een kleinere kast meer van de Jubilee band zichtbaar wordt om je pols, en die band is gewoon vet​:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

5 likes

Hele goede keuze! Veel plezier ermee!

1 like

Heb zelf vorige week een nieuw ‘oud’ exemplaar aangeschaft, Ik hou vd raildial en de iets dikkere kast!

6 likes

Die raildial vind ik ook geweldig, tof horloge!

1 like

Proficiat! 2x natuurlijk (alvast)

:beers:

1 like

Dat denk ik ook.
Maar is maar net wat je gewend bent.

Ik draag de 36mm bijna nooit.
Dus dan best een groot verschil.
En eigenlijk heeft het geen zin om nog meer andere te kopen naast de DD want die draag ik het liefst
Alleen de Datejust 41 wil is er sowieso wel bij.

Dat is zeker een voordeel :+1:

Die draagt gewoon een stuk groter dan 126234

1 like