NA: Rolex Datejust white

Heerlijke, fris ogende datejust zo met die witte plaat! Nice!

Gefeliciteerd er mee en geniet ervan!!

1 like

Beautiful!:heart_eyes::ok_hand:t2:

Fantastisch horloge!

Maareh rustig, bescheiden…

met fluted en jubilee…

En ook nog roulette datum?

Laat me niet lachen :joy:

Mooi, veel draagplezier!

Holy **** wat is zo’n superjubilee toch een prachtige band! :heart_eyes:

Hartelijk gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Heel mooi, goede keuze de Datejust.

Die roulette is echt een twist voor jezelf he, niet dat het zo opvalt als de datum wit of rood is. Tenzij door de cyclops maar dat is dus terug voor jezelf! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fluted bezel geeft wel een zeer mooie (blijvende) schijn, maar ach het is 36mm, is al bescheidener dan 41

De band ja of je nu een oyster met plc hebt of de jubilee, ik vind dat het allebei meevalt op een 36.

toen ik zelf eens een rond de pols had was dit veel minder in to anybody s face dan een 41 of een sub… maar ik heb wel een zwak voor de 36! :face_with_monocle:

Conclusie: zeer mooie aankoop! Top

1 like

Het is geen two-tone met houten dial oid.
Het had een Seiko kunnen zijn.

2 likes

Gave aanwinst zeg! Hele mooie combi!

Heel erg mooi!!

Heel mooi, gefeliciteerd!!

Nice! Heb je een wrist shot?

Mooi hoor! Heel veel draagplezier.

Klopt helemaal, maar het geeft wel aan dat we hier heeeel wat gewend zijn. Als je aan een willekeurig persoon op straat een geel goud met houten dial laat zien schrikt hij zich rot.

Toen ik een paar maanden geleden lid werd hier moest ik niet denken aan een fluted icm jubilee, maar tegenwoordig zou ik hem probleemloos om de pols knopen.

Briljant horloge! :ok_hand:

2 likes

Ja we zijn dan ook op een horlogeforum :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor een leek is een rolex een rolex, of die nu een fluted of een gladde bezelf heeft of een jubilee of een oyster…

Voor ons is het gewoon een kwestie van smaak: een DJ36 met fluted bezel en jubilee is gewoon af (en met de roulette erbij lees ganz geil) :star_struck:

1 like

Veel draagplezier.

Mooi en heel stijlvol. Goede keuze!

Schitterend. Tijdloos. En van @Crownguard. Chapeau :call_me_hand:

Simple, elegant, classy! Die superjubilee maakt em af! Proficiat :tada:

Mooie aanwinst hoor enne… laat een ander maar oordelen, het gaat erom wat je er zelf van vindt!