Leuk verhaal! Bedankt dat je ons meegenomen het in de aankoop! Heel veel plezier ermee
Mooi verhaal bij een mooi horloge! Gefeliciteerd met deze prachtige two-tone.
Heel mooi gefeliciteerd!!
Mooi verhaal. Ik beleefde het helemaal mee zo. Oef dat moment dat betalen niet lukt.
En gelukkig na een paar dagen die prachtige rolex in ontvangst nemen. Schitterend horloge.
Geniet er van.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst
Mooie aanwinst!
Gefeliciteerd met de aanwinst
Het was me een eer bij de overhandiging aanwezig te mogen zijn! Ook om zelf ook weer een paar prachtige modellen om de pols te hebben mogen proberen (de Explorer en ƩƩn met een prachtige chocolade bruine dial, die ik normaliter op internet zou doorscrollen, maar in real life en om de pols wonderschoon was en mijn hart zelfs een klein sprongetje deed makenā¦).
Terecht ben je āer zeer content meeā. Ondanks dat ik over het algemeen niet van bicolor horloges hou, kan ik niet ontkennen dat het je nieuwste aanwinst enorm goed staat en het daarmee ontegenzeggelijk een zeer bijzondere en chique uitstraling heeft. De fotoās bij deze NA zijn beter, maar doen nmm het horloge nog steeds niet geheel recht; de schoonheid in real life lijkt lastig te vangen door de camera in een telefoon.
Geniet van deze hele mooie NA! Overigens ben ik benieuwd hoe deze aanwinst je horlogehobby gaat beĆÆnvloeden en deze zich verder gaat ontwikkelen
Leuke ervaring en mooie keuze
Gefeliciteerd met deze mooie DJ, wens je veel draagplezier
Hele mooie klok, veel plezier met je aanwinst.
Heel lekker. Stijltje hoor! van harte!
Dank allemaal! Het was een genot om vandaag te dragen, met de nodige complimenten van de (wel) aanwezige collegaās !
Ja, ik ookā¦
Maar wees gerust, je zit op de eerste rang dus je zult er niets van missen!
Klassieker! Een bijzondere en mooie combinatie, zwart met goud, echt heel mooi.
Mooi ook icm Rolex groene shirt!
Dank je wel!
Ja dat overhemdā¦
En die komt morgen ook mee met het horloge.
Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst! Ik hoop dat je net als ik (kocht mijn eerste Rolex Sub in 1973), nog steeds met genoegdoening kijk naar dit exemplaar.
Dank jullie!
Na iets meer dan een week nog steeds ja. De liefde is nog niet bekoeld (gelukkig).