NA: Rolex Oyster Perpetual 114300

Merci :ok_hand:

Prachtig die blauwe kleur en een erg goede aanvulling op de collectie!

1 like

Top, die wijzerplaat. Mooie accentjes ook. Hoe groot is ie?

Hoe dan ook het mooiste horloge in de verzameling. Medunkt dat de SKX weg kan, dan heb je een 3-piece af. :slight_smile:

1 like

Mooi en dan vooral de wijzerplaat! Geniet ervan!

1 like

Dank je. Het is de 39mm versie. Mooie maat is dat :ok_hand: of het de mooiste is weet ik nog zo net niet maar prachtig is ie zeker! De SKX is wel een beetje “over” inderdaad maar die hou ik er lekker bij jo…het eet geen brood en bij verkoop zet het geen zoden aan de dijk…

1 like

Merci! Genieten gaat zeker lukken :+1:

Sja, ikzelf zou de submariner “over” vinden, en die zet wel zoden aan de dijk.

Ik neem voorzichtigheidshalve even aan dat jij daar anders in staat, dus daarom begin ik er maar niet ove… eh, wacht. :slight_smile:

Maar serieus, ga je ook nog een mooie leren band scoren bij die OP voor de gelegenheden? Die keuze op die Damasko vind ik ook erg mooi. Ik denk dat die OP wel eens veelzijdig zou kunnen zijn.

1 like

Prachtige collectie :heart_eyes:

1 like

Ai, Submariner en over in één zin. OMG :scream: die is voor mij wel een beetje heilig hoor. Al zou de sub inwisselen voor bijvoorbeeld een Zenith El Primero ook geen gek idee zijn. Dan kan de SKX mooi de duiker zijn in de “collectie” en dan is alles meer gevarieerder. Leer op de OP, ik weet het niet hoor :thinking: zal eens wat plaatjes googlen…
Dat bandje op de Damasko is een fijne inderdaad. Een echte Ko en draagt subliem :ok_hand:

1 like

Eigenlijk wissel je dan toch de Sub om voor de SKX. Waanzin.

1 like

Zo is dat. Sub gewoon lekker houden.

1 like

Ach, ik ben wellicht een vreemde meneer.

Eigenlijk vind ik dat duukerts goedkoop moeten zijn. Een duiker van meer dan 1000 ballen is in mijn hoofd waanzin gegeven de dingen die ik geneigd zou zijn er mee te doen. :slight_smile:

Maar ik weet donders goed dat ik niet echt normaal doe, want ik rag alles af. :thinking:

1 like

+1 want staat dik en lomp naast die andere horloges
-1 want op zichzelf staand is het een aardig horloge en verkoop zet toch geen zoden aan de dijk.

Mijn compromis op dit moment: de SKX behouden, op afstand van de andere horloges.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Wellicht. :wink:

Wel nee. Mag best wat kosten voor de looks, heritage en beleving.

1 like

Gefeliciteerd! Staat je goed!

1 like

Thanx! Blij mee :+1::grinning:

Juist! Da’s onbetaalbaar :no_mouth::wink:

1 like

Da’s zeker geen rare beredenering hoor. Ware het niet dat mijn Sub never de plomp in zal gaan.

1 like

Niet nodig hoor :wink: het is een volwaardig lid van de familie…