Scherp geprijsd
Mand.
Het tasje zou weleens van S&C kunnen zijn, dus ik gok van wel. Met een beetje slijmen kan je volgens mij prima op de lijst voor een Explorer II.
Geweldig:rofl:
Alleen vuistdiep en veel vasespul
Leuk man! Twee slechte foto’s van een Polar zonder enig begeleidend verhaal… Het lijkt hier WdwV wel.
Ik heb het verhaal niet helemaal uitgelezen, maar de foto is tof.
Van harte, geniet ervan.
Ik ook niet, vond het veel te lang
Gefeliciteerd met deze mooie NA
1 belletje
Lief vragen
Niks verwachten
Onverwachts gebeld worden
Geen pen meekrijgen @MannetjeMar
Wat is wdvw?
Ik heb net een nieuwe mobiel met wél een normale camera. Ik bewerk m’n foto’s niet omdat ik jonge horloges geen verkeerd zelfbeeld wil geven met allerlei fotoshop.
Hij vroeg wat ik wilde… ik vroeg een pen… ik kreeg een pen Maar die van jou (pen) is exclusiever net als je bonnetje
Heel mooi!
Ik baal wel man. Ik wil ook goodies. Alleen een Rolex voor list is niet meer genoeg.
Heb ooit echt kneuterig gevraagd om een pouch die ik kreeg. Had graag wat erbij grekregen maar heb het niet gevraagd.
Zonder bonnetje geloven we het niet. Dan komen de plaatjes van het www
Wat dragen we vandaag.
Die skere foto’s zijn zo erg niet, maar waarom een topic openen zonder iets te lezen aan te bieden? We hebben een incoming, en we hebben wat dragen we vandaag, daar kun je ze zo in plempen.
Kom op! Iets meer training voor die tik-duim van je! Je kunt ons vertellen waarom je dit wilde hebben of zo. Misschien iets over een oom van je, die door de jungle van burma was gekropen met een Explorer in de poeperd, en dat dat verhaal je als kind al inspireerde, dus toen Geit en Meloen je zo’n ding aanboden plengde je hete tranen van blijdschap, en heb je direct de naam van die oom maar in het achterdeksel laten graveren, omdat dit toch echt, echt, ja, beloofd, een blijvertje is.
Zoiets.
Dat je het zelfbeeld van jonge horloges beschermt: Top.
@anon44073676EV is gewoon zo’n “voor de wind kind” die ff een belletje doet, zijn wensjes bekend maakt, ff paar maandjes geduld moet hebben maar eigenlijk al weet dat ie gewoon op kan komen draven om zijn zoveelste Roleksje voor list kan oppikken.
Waarom dan zo’n onnozel lang NA schrijven. Hij weet dat ie de meeste van ons gewoon lekker in de ogen zit te prikken met 1000 foto’s van zijn ubergeile Roleks voor list.
Vind ie niet nodig, hij vindt het al lullig genoeg.
Is toch lief van hem!
Dit hele topic is met een knipoog . Daarnaast is het verhaal niet zo spannend en wil ik wel mijn likes opeisen.
Paar maanden gebeld om interesse te tonen. Werd opgebeld en heb het horloge opgehaald omdat ik ‘m wel erg vet vind!
Ik vind het belachelijk dat ik niets eens met wat korting of zonder BTW kon kopen…
Krijg ik niet eens een pennetje mee!
Maar dat armbandje draag je wel?