Na, rolex oyster perpetual olive green 114200

Prachtige aanwinst.
Ik vind die wijzerplaat echt heel fraai!
Maar op 18,5cm pols lijkt mij 34mm toch echt net te klein. Hadden ze die maar in 39mm.
Anyway - heel veel draagplezier !

2 likes

Gaaf, enige Rolex die ik zou overgewegen! Veel plezier ermee.

1 like

Mooi!

1 like

Morgen maar naar SC, jij rijdt?

1 like

Die kleur is geweldig!

Kun je eens een foto op afstand via een spiegel maken? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat 34mm op een gemiddelde mannenpols groot genoeg is. Op je huidige foto’s ziet het er top uit!

2 likes

Ja ik heb dezelfde vraag, kom op, we zitten te wachten :sunglasses::sunglasses::grin::grin:

2 likes

7 inch pols, vanaf minuut 4:23 kun je hem goed zien. Video is niet van mij overigens, hij heeft er meerderen op staan:

1 like

Hele mooie kleur, vooral met die sunburst :frog: Je zou niet zeggen dat het 34mm is. Veel plezier met je aankoop.

1 like

Zit ik toch naar een of andere drummende Bhagwan pipo te kijken :joy::joy::joy:

3 likes

Hodinkee gaf ook al aan dat deze 34mm dragen als een 36mm vintage DJ. Dus wat houdt je tegen @jeroenderee

1 like

Dat had je nou niet moeten zeggen :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

(springt de auto in)

4 likes

Schitterend @wommelgem! :ok_hand:t2: Van harte!
Draagt idd groter dan je zou verwachten.

En als jij en of @jeroenderee deze weer gaan flipperen, hoor ik wel he :joy::smiley::ok_hand:t2:

2 likes

Mooie aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Hoho. Ik koop niks hè, alleen ff kijken :joy::joy::joy:

1 like

Ik weet niet. Een halve centimeter kleiner dan mijn Explorer…dat kan nooit goed komen. Maar die kleur…:heart_eyes:

1 like

Precies. Alleen best de moeite waard om een keer te passen. Maar een moderne 36 is mij eigenlijk al te klein en 34 zal vast niet groter zijn…

2 likes

Middelste is 34mm, scheelt een slok op een borrel hoor…

2 likes

Mooi horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee!

1 like

34 met brede lugs (relatief) draagt prima op een 17/17.5 pols

1 like

:+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

1 like