Na, rolex oyster perpetual olive green 114200

Bedankt voor jullie lieve woorden, :wink:

18 likes

Echt prachtig. Ik vind het ook echt een Rolex voor @tompj en @bauhaus. :wink:

3 likes

Op zich wel. Kleur vind ik heel mooi. Maar ik heb er geen vertrouwen in dat 34 mm groot genoeg is voor me. Ik vond bijvoorbeeld een 36mm datejust al te klein.

2 likes

Hmmm, ja daar zit wat in. Al oogt ie wel wat groter.

Volgens mij heeft David hier een punt. Even passen kan altijd Tom :wink:

Ik zal het bij gelegenheid eens proberen. Maar mijn Explorer 39 is voor mij perfect.

2 likes

Snap ik maar dat is toch meer een casual horloge dus dan is wat groter wel zo lekker. Als je de 114200 nou gewoon als dresser gaat dragen. Onder een mooie Italiaanse krijtstreep. :wink: En een maathemd. Dan moet het volgens mij kunnen. :upside_down_face:

Als ik hem tegenkom zal ik hem zeker proberen. Zoals gezegd, de kleur is heel fraai.

1 like

Goede keuze, prachtige kleur! Veel draagplezier!

1 like

Toch net te klein vrees ik bij 1.90m lengte …

Bovendien moet er eerst iets verkocht worden :wink:

1 like

1,90?
Nou, kan je overal lekker bij, maar …
als je pols niet in de breedte is meegegroeid, heeft lengte er niets mee te maken, hoor :wink:
:grin::grin::grin:

2 likes

Toch wel hoor.

Heel erg mooi! Veel draagplezier!

1 like

Bedankt, draag hem nog steeds met veel plezier, een aanrader, :+1:

7 likes

super kleur deze, was die grape-white versie er ook? die wil ik nog een keertje passen, die is zo bloody hot.

Ps. er zit nog een stickertje aan de zijkant als ik me niet vergis .:wink:

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop. Het blijft de mooiste dial kleur die Rolex op dit moment doet. (EDIT: Ik zie nu een oud topic… Dan maar gefeliciteerd met het voortdurende plezier wat je er van hebt).

Grappig, trouwens. Ik heb ook een 17,5 cm pols, maar bij mij stond ie totaal niet, omdat hij te klein leek. Nu kunnen foto’s bedrieglijk zijn, maar het lijkt alsof mijn pols platter en dus breder is. Bij jou staat ie weer uitstekend. Toch maar weer een mooi voorbeeld van hoe je altijd moet passen. :slight_smile:

1 like

mooi overzicht

2 likes

Erg mooi uurwerk! Ik ben toch een beetje jaloers ;). Wat mij betreft de mooiste kleur voor de wijzerplaat en ik dacht eerst dat 39mm te klein zou zijn, maar het formaat past goed bij dit model!

1 like

Wat een prachtige kleur in die plaat, veel plezier er mee.

Beetje late reactie op deze goede koop :
34 is perfect. Eenvoudig, smaakvol, bescheiden, draagcomfort i.v.m. een ‘knol’.
Tijdloze schoonheid bij dit kleinood.
Goed gedaan

Is 34 … :wink:

@wommelgem, zou je een foto willen maken via een spiegel?

Zo rechtstreeks ‘geschoten’ lijkt de 34 mm perfect te zijn, ik ben benieuwd hoe dat met een meer realistisch genomen foto er uit komt te zien.

1 like