NA: Rolex Oyster Perpetual white

Hoe valt ze op de pols? Ook de 36mm gepast? Jij hebt een 16cm omtrek he dacht ik? :slight_smile:

1 like

Heel mooi. :ok_hand: Oogt inderdaad rustig zo zonder datum. Veel plezier er van!

1 like

Ik denk een 17cm pols. Ik vind het de ideale maat voor mij. Sportief, maar bescheiden. 36mm oogt voor mij net te klein, zeker als ik veel afwissel met wat grotere horloges (bij mij tot max 40mm).

Mooi man, prachtige afsluiter van het jaar.
Veel draagplezier :+1:

1 like

Ja de 39mm lijkt voor mezelf ook de beste optie :ok_hand:

1 like

Nooit gedacht dat ik het ging zeggen, maar die stick hands zijn misschien wel mooier dan die van je explorer! Heel mooie aanwinst, past perfect bij je stijl voor zover ik je een beetje kan inschatten :wink:

Geniet ervan!

1 like

Wat snel komt, is goed :wink:

Super mooi horloge! Gefeliciteerd Tom :+1:

1 like

Is dat een Oyster 39mm ?
Welke Jubilee past daar op ? :flushed:

1 like

Jubilee op dit heerlijk rustige en stijlvolle ontwerp is zo’n slecht idee :kissing_heart:

2 likes

Dank u!

Erg mooi Tom! Gave set ook zo.

Die OP’s vind ik ook steeds aantrekkelijker. Naast mijn DJ zou een witte, grape of groene erg mooi staan. Helaas even geen budget :sweat_smile:

1 like

Erg mooi deze White OP :star_struck: Proficiat met deze prachtige NA

1 like

Zeer mooi! Wederom een topper. Zo ga je super het nieuwe jaar in. Een mooi jaar gewenst! (Voor iedereen)

1 like

Dank je!
Een groene OP bestaat helaas niet in 39. Dat zou ook top zijn! Misschien maar beter…:grimacing:.

1 like

Zeer fraai, 1 van mijn favorieten. Van harte!

1 like

Nee.

Maar een 63600 gaat wel passen op een 39mm case.

Oh.

1 like

De Baselworld 2018 versies (wit en zwart), hebben de dikke markers met lume. Zo mooi :heart_eyes:.

18 likes

Mooi Tom! Gefeliciteerd!

1 like

Dat is nog eens een laatste NA van het jaar en je hebt gelijk, die dikke indices maken hem geweldig!:heart_eyes: Van harte gefeliciteerd en veel kijk- en draagplezier gewenst.:+1:

1 like

Toppers bijeen

1 like