Overal even contact gelegd.
Niemand deed er nog aan. Behalve in eindhoven aardige dame gaf wel aan: 3 maanden of 1 jaar durf het niet te zeggen haha
Die 3 maanden is prima te overzien in ieder geval…
Was dat in Eindhoven bij S&C?
Yes, aardige jongedame die opnam.
Wel een scherp contrast tov van de anderen. Overigens ook in utrecht netjes te woord gestaan nog nonsense antwoord. Hele andere manier van nee krijgen.
Zoals voor veel mensen voor Rolex geldt wanneer het op horloges aankomt, geldt voor mij bij violen: Stradivarius is het enige merk dat ik ken
Dit ontbreekt nog weleens bij S&C.
Goed om te weten, dan wordt Eindhoven de winkel waar ik eens naartoe ga Thnx
Mee eens. Maar Utrecht en Eindhoven zoals het heurt. En in Eindhoven mocht ik op de lijst.
And now we wait:sleeping:
Succes martijn… niet mijn plek innemen ofzo
Anders ga ik weer terug naar 12 maanden ipv 11.
Wat moet je er met twee dan?
Eerst maar eens zien of ie er komt.
Mocht ie er wel komen… tja één van twee eruit.
Om elke pols 1 is ook geen gezicht.
Maar weet nog niet welke van de twee.
Nog suggesties?
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten wat voor Rolex ik erbij zou nemen?
Een 36mm Datejust met zilveren of blauwe plaat!
Die kan je vrouw eventueel ook eens lenen, dat scheelt wellicht discussie
Inderdaad, prima keuze, iets dat jij en zij kunnen delen en afwisselen met jullie “persoonlijk” horloge.
Maar met wat jullie al hebben hoeft er niet direct een 3de bij te komen.
Hmmm zal eens naar wat plaatjes gaan kijken.
Deze aankoop deed ze niet moeilijk over.
Beetje kunnen uitleggen dat als je normaal omgaat met je horloge het een soort investering is waar je niet echt verlies op draait.
Wat een prachtige aanschaf, vind de 114060 verreweg de mooiste sub ( alles klopt symmetrie eenvoud enz. ) heel veel draagplezier
Idd kan niet wennen aan de cyclops. Bij de SD staat ook een datum maar dan heb ik er minder last van.
Heb denk ik wel een tikkeltje OCD
Ik heb ook een 114060 en ik mis de cyclops eigenlijk wel een beetje. Ach ja, je kan niet alles hebben. Wellicht dat ik deze nog een keer inruil op een date.
Gewoon doen zou ik zeggen.
Sprak gister een SEH arts die ik ken.
Ik had het over wachtlijsten voor Rolex en zij zeuren dat chinezen alle goede witte wijn opkopen.
Komt de professor even een bakkie halen.
Heeft alles gehoord stroopt zn mouw ja hoor Rolex op staal. Mompelt hij iets van vanavond maar eens de chateu yquem optrekken. ( kost een paar 100 euro per fles.) Zegt ie nog even tussen neus en lippen: FIRST WORLD PROBLEMS mensen. En loopt lachend weg.
Nice!! Choice echter… wel een probleem.
Nu wil je niet meer terug.
Ben begonnen met een sub date …
Maar nu de eigenaar van een daytona twotone.
Haha, ben geen fan van two tone of jubelie banden. Iets zonder cyclops heb ocd dus blijft er niet zo heel veel over.
Een SD zou wel mooi zijn.