NA Rolex Submariner Date

Na vorig jaar met wat geluk een BLNR op de kop te hebben getikt was het voor mij duidelijk hoe de 3-piece collection eruit moest komen te zien.

Er zouden een Datejust en een Submariner moeten komen om het trio compleet te maken. Enkele maanden, en wat geflipper, later naar de AD om een DJ te bekijken. Na het nodige getwijfel tussen een grijze en een zwarte uiteindelijk toch besloten om voor een zwarte te gaan.

Zeer in mijn sas met de horloges moest de laatste horde nog genomen worden, de Submariner. Echter gaande weg passeerden er allerlei horloges mijn netvlies en er dreigt wat twijfel te ontstaan.
De nieuwe Omega Seamaster is ook wel erg mooi en met het geld wat je daarmee bespaart kan je zomaar met wat geluk een Zenith El Primero erbij nemen. Dus toch maar wat gaan passen.

Ook de Seamaster gepast (helaas geen foto) en ik moet zeggen, beide prachtige horloges. En wat betreft de Zenith, sluit ik zeker niet uit dat deze er in de toekomst toch gaat komen, maar de focus was weer terug, eerst de Submariner !!!

Vorige week het bevrijdende belletje dat er een Submariner onderweg was en gisteren was het dan eigenlijk zover, ik mocht hem om de pols hangen.

Eindelijk is het trio compleet en ben ik blij dat ik het geduld op heb kunnen brengen om te wachten.

Misschien dat er in de toekomst een jubilee op de GMT komt of dat de DJ wordt vervangen door een fluted, maar voorlopig rust in de tent en genieten van dit prachtige trio. :smiley::+1:

116 likes

Niets meer aan doen. Toptrio! Van harte!! :+1:

1 like

Proficiat Ben! Geweldig trio en uiteraard veel draagplezier gewenst :+1::smiley:

1 like

Mooi!!

1 like

wat een prachtige collectie zo! Maar misschien moet je er nog een stalen sportmodel bijnemen? :thinking: :rofl:

3 likes

Of iets met een zwarte plaat :joy:

3 likes

Wauw. Schitterende set zo :fire:

1 like

:grinning::+1:

1 like

De collectie is TOP!!!

1 like

:thinking:

:thinking:

Oké.:hushed::wink:

Gefeliciteerd ermee ! Een prachtige collectie zo.

1 like

Tjaah :grimacing:

1 like

Whaha, Ben, jij hebt meer voorraad dan de gemiddelde AD!

Mooi trio zo.

2 likes

Prachtig trio. Geniet ervan.:+1::+1:

1 like

Prachtige set hoor Ben! Maar wat mij bereft net iets teveel zwart :slight_smile:

2 likes

Als er een AD belt dat er een hulk klaar ligt dan komt er een witte DJ bij.
:smile::+1:

2 likes

Prachtig trio!

1 like

Wat een prachtig trio inderdaad, gefeliciteerd met de (tijdelijke) rust in de tent!

1 like

Je collectie is geweldig. Heel veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd ermee ! Geduld is een schone zaak bij de firma Rolex …:sleeping:

1 like

Wauw Ben, wauw. :star_struck: Echt een top collectie zo.

1 like