NA: Rolex Yachtmaster met chocolate dial

Wat een knaller! Héél erg gaaf :star_struck:

1 like

Dik dik

1 like

En die gaat U dragen op de boot?

Haha, een U(w)boot horloge.

1 like

Gaaf ding! Ik vind het misschien wel de mooiste Rolex die er is :smiley:

1 like

Pfieewwwwww, gelukkig maar. :sunglasses:

Voor de rest ;een pracht horloge, niet alledaags maar wel combineerbaar.

3 likes

Ik ben gek op (melk)chocolade maar deze is wel heel smakelijk, met name de wijzerplaat!!

Laat die :sunny: maar lekker “bursten” (raad eens wat de autocorrectie daarvan maakt :wink:) op de wijzerplaat!!

2 likes

Holy fuck! Ik ben geen fan van de Yacht-Master. Maar die chocolate dial met dat rosé goud is wel echt prachtig! Als ik ooit een Rolex aan mijn verzameling toevoeg (want ooit wil je toch een Rolex :wink:) dan ook één met chocolate dial graag. Zijn er ook stalen Rolex modellen met zo’n dial?

1 like

Prachtige aanwinst, geniet ervan!

1 like

Prachtig!!!

Kost zoiets? (Kan ik alvast gaan sparen)

1 like

:flushed:
Wandklok?

3 likes

Geen geld meer voor een boot… ach, mss een rubberbootje… :wink:

3 likes

Geweldig wat een beauty en die wijzerplaat om in te bijten :heart_eyes::upside_down_face:

1 like

Ik ken je vrouw uiteraard niet. :innocent: Maar met horloges heb je een goede smaak. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

2 likes

De Rolex Roeiboot-Master ook mooi!

2 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Stijltje hoor dit. Gefeliciteerd en geniet ervan

1 like

Mijn beste,

Het hebben van deze zaak, is beslist niet het einde van het vermaak!!
Ik wens je derhalve een voortreffelijke tijd met deze betoverende tijdgeest!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Vind je? Ik vind hem perfect.

1 like

Veel plezier met deze mooie aanwinst, nu idd hopen dat die het langer vol gaat houden als de lang gekoesterde graal. Gelukkig zijn er genoeg andere mooie horloges! :wink:

Veel draagplezier! :+1:

1 like

Ik geloof dat de bruine dial niet in de stalen versie beschikbaar is. Maar wel een prachtige blauwe of rhodium dial beschikbaar met staal!