NA..rustgevend

3 kids :crazy_face:

1 like

Veel plezier met deze, eh, mo
 Nee, ik krijg het niet uit m’n strot. Sorry. :pray:

Grappig. Mijn vrouw heeft vijf horloges, en zij was als een kind zo blij dat ik haar mijn houten horlogekist gaf. Ik heb nu zelf ruimte voor 22 horloges (en heb er helaas over 2 dagen 24, dus daar moet wat vanaf), en zij voor vijf in haar kist.

Het gaat om een Seiko mechanisch horloge, drie Seiko quartz horloges en een MĂŒhle GlashĂŒtte.

Ik vind het nadeel van deze stands dat de horloges er makkelijk af vallen omdat de banden los zitten. Bovendien krijg je stof en zo op je horloges, wat je in een kist niet hebt. En alles wat er naast hangt (armbandjes en weet ik wat voor reut) hangt in de weg als je iets uit het midden moet hebben.

Ben blij. Ik. Ben. Blij. :angry: :angry: :hot_face: Mijn taal-OCD gaat altijd weer over de zeik.

1 like

Waarom Engels en Nederlands combineren? In het Nederlands is het OCS ipv OCD.

2 likes

Ik geloof dat “Ikvindhorlogesleuk” ook nog vrij is als forumnaam. :slight_smile: Waarom zijn de bananen krom? In mijn geval omdat ik Oo-cee-dee lekkerder bekken dan Oo-cee-es. Misschien ligt daar fonetische luiheid aan ten grondslag, ik denk dat een scherpe es na een cee-geluid moeilijker te maken is. :slight_smile:

Maar goed, sorry voor de off-topic, let’s talk watch boxe
 eh, stands. :slight_smile:

1 like

Arg, RLC-ificatie!

Maar ik zit wel te twijfelen de laatste tijd over mijn nickname. Het is niks zeggend, want ik gok dat iedereen hier wel van horloges houdt
 aan de andere kant, ik wilde snel iets niet veelzeggends kiezen. Ach, ik heb de tijd, tenminste dat hoop ik.

1 like

Mooie NA! Een originele manier om je horloges een mooi plekje te geven.

1 like

Echt?
Serieus je snapt toch wel dat dat bewust zo fout geschreven is??

1 like

Jazeker wel! Je doet dat vaker. Een beetje zoals ik m’n “Da witte gij ook” ding doe.

Het is alleen zo dat ik toch iedere keer een milde tic in het gelaat krijg als ik het weer zie. :wink: :wink:

1 like

geit-hollandse-witte-01
Witte Geit

Zwarte Geit

1 like

Net even alle horlogemerken op Bol.com bekeken waarvoor deze “Watch-stand” geschikt is

Nu blijkt Invicta daar niet bij te staan. Wat is daar anders aan?

Zou het materiaal van Invicta een chemische reactie aangaan met het “Crocodile kalfsleer”?

1 like

Dat marmer maakt 't um wel! Ik heb zelf marmer(achtig) vensterbanken en je kan er altijd naar kijken.
Super makkelijk ook met schoonmaken. Toffe watchstand.

1 like

Mooi man, ik laat er ook een komen.

2 likes

Mooi.

1 like