Dit blijft toch een horloge wat ik mooi blijf vinden. Misschien komt ie ook wel in de collectie… Ooit…
En groetens van de mijne
Moet niet de moeilijk zijn; ze zijn helemaal niet zo prijzig
Klopt, maar voornemens he… Wil niet teveel horloges kopen, dus ben meer naar duurdere horloges aan het kijken en sparen…
Dat zou heel goed kunnen, ik zie dat de tekst op de wijzerplaat ook iets verschilt.
Zo denk ik ook over. Veel meer rust. Van een horloge per maand naar 1 per jaar. Hoop ik?.. of toch niet
Lijkt er op, twijfel nog tussen
38 mm >> dichtst bij origineel
42 mm >> los van saffie rook meer in lijn met hedendaagse maatvoering
Wat ik wel heb gelezen is dat de 42mm niet officieel door seagull wordt gemaakt en dat er daarom minder quality control is. Weet niet zeker of het klopt aangezien er niet zo veel info over bekend is.
Buiten dat moet ik eerlijk zeggen dat de 38mm groter draagt dan ik verwachtte op mijn 17cm polsen!
De 42mm lijkt zo slecht uit elkaar getrokken plaatje in word voor mijn gevoel…
Met de kwaliteit schijnt het ook wel snor te zitten,
ik dacht niet dat er hier ooit iemand geweest is die er klachten over had ?
Volgens mij is de 42 mm juist van seagull.
Die ik heb is de variant van WUS, denk ik.
Op het net is het niet heel duidelijk hierover.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, mooi om te zien dat hij in goede handen is!
Bij Jurgen Kampmann (poljot24.de) is het juist de 37mm die saffierglas heeft, en de 42mm mineraal.
Gefeliciteerd met dit mooie horloge waar ik ook al veel naar heb gekeken!
Als ze de panda-dial in 38mm hadden was de keuze een stuk sneller gemaakt, vind de 42mm een beetje ‘scheel’ kijken op de één of andere manier .
Veel plezier ermee!
Je hebt het half goed Wel saffierglas maar 38 mm.
Zou ook kunnen, ik had het andersom gelezen. Maar er is inderdaad heel weinig over bekend, dat vind ik ook het grootste nadeel van seagull.
Komt die van poljot24? En heeft die wel een gesigneerde kroon?