NA Seamaster duo

Prachtig, kan niet anders zeggen. Proficiat!

Prachtig duo, gefeliciteerd met dit prachtige stel.

Leuk - lekker typische WIS gedrag, een horloge meteen in 2 kleuren kopen :smile:

Supermooie set. Goed gedaan.

Erg gaaf duo! Staat op mijn lange lijstje voor 2016.

Top hoor, alhoewel de oude versie bij mij de voorkeur heeft.

Mooi!! Hoewel hetzelfde model, zijn het echt twee totaal verschillende horloges.
Das gleiche maar niet dasselbe zullen we maar zeggen.

Veel draagplezier.

De zwarte versie quartz is wel echt top

Blijft imho een tijdloos design. Lichte voorkeur voor de oude versie omdat ik de kleurstelling gewoon het beste bij dit type vind passen.

Veel draagplezier!

Toppers!

Proficiat :thumbsup:
Schitterende horloges !

Pieter.

Vet hoor, proficiat!

Knap duo! Veel plezier ermee.

Een blauwe professional moet ik ool nog een keertje hebben. :slight_smile:

Glenn

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Een energiek duo horloge-plezier.:watch:
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Heel mooi. Gefeliciteerd Y1984 (zoals je hebt kunnen lezen op het forum heb ik inmiddels de speedmaster aangeschaft.

gr
Renzie

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1005135500-omega-seamaster-professional-300m.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1006047427-omega-seamaster-co-axial-bond-41-mm-2008.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Niks voor jou :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinsten! veel plezier er mee
Vandaag toevallig nog bij de juwelier in twijfel gestaan om de seamaster aan te schaffen :slight_smile:

Geweldig! Gefeliciteerd.

mooie set! leuk om beide kleuren te hebben!
veel draagplezier!

Prachtige klokken. Hoewel ik altijd wel wat antipathie voor die bracelet had begin ik hem toch steeds mooier te vinden nu hij steeds vaker op het forum voorbij schuift.