NA Seiko 1000M Golden Tuna SBBN040

Gaaf!

Misschien mijn MN strap van de HF Pellikaan maar eens proberen, ben benieuwd.

Wat een monster! Geweldig gaaf horloge! Ook tof dat deze een monocoque (schrijf ik dat goed:stuck_out_tongue:) case heeft! Volgens mij dezelfde wijzerset als mijn Tuna, zou dat kunnen?
Saffieren glas is ook mooi, helaas niet domed, maar dat is een kleinigheid in het geheel!
Hier een foto van de mijne:

1 like

Er zit echt maar een gram of 3-4 tussen de stalen 300m tuna en de 1000m tuna, waarbij de titanium versie het zwaarst is, en ja, qua vorm is de 300m versie iets stabieler en ligt wat lager op de pols.

Beide eigenlijk gewoon het antwoord op de vraag “Een horloge met de duurzaamheid van een tank, welke moet ik dan kiezen?”

4 likes

Ik zat nog te twijfelen over de Seiko SBDX014 automaat. Maar deze is in mijn ogen toch weer net iets groter en weer dikker…

Gefeliciteerd met deze pracht NA !

1 like

Oehh!

Dat is een serieus coole Tuna! :+1:

Geniet ervan!

1 like

Enorm tof ding. Ik speel in deze klasse absoluut niet mee, want ik heb maar een ordinaire baby tuna. Evengoed groeten van z’n wat minder ontwikkelde neefje:

Daar zit dan ook direct de bandentip: Ik zou zoiets gewoon op een NATO knallen. Wordt ie een mm of twee hoger van, maar draagt subliem, en je kunt kleuren combineren in het oneindige voor een scheet en een knikker. :slight_smile:

Maar gefeliciteerd hoor.

1 like

Nato’s passen niet echt lekker. Heeft geen lugs.

1 like

Nog steeds superblij met mijn SBBN011. Ga je veel plezier van hebben.

2 likes

Eens, mooie Aanwinst!

2 likes

Proficiat met de aankoop!
Veel draagplezier!

1 like

Goed om te weten, kan ik ophouden met loeren. :grin:

1 like

Een bijzondere Seiko met fraaie kleuren, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gaaf! Ook weer die oudere wijzers, jammer dat ze die nu niet meer gebruiken.

1 like

En een mooie gesigneerde kroon!

1 like

Mooie duiker super!
Gefeliciteerd!

1 like

Nu op een Ko band!

1 like

Heel mooie Tuna deze, geniet ervan!

1 like