Haha, ik trek me nooit wat aan van de critici hier en koop wat ik wil . Ik heb ook een Skx009 gehad, maar heb geen idee of deze nou dikker is.
Gaaf hoor. Vind de Japanse (?) dag aanduiding ook leuk detail. Erg leuk zelfs.
Prachtig horloge. Mooi vormgegeven naar mijn smaak en lekker stemmig grijs, fraai
Veel draagplezier
Mooi zeg! Echt heel vet die zwarte kleur, hoewel hij minder zwart overkomt dan ik verwachtte!
Als je s nachts wakker wordt en je kijkt erop, kan je dan de tijd aflezen? Dat is mijn eis voor lume op een horloge…
De opgelegde uurmarkeringen en het Seiko logo vind ik ook erg mooi.
Mag ik vragen waar je hem gehaald hebt, en voor welke prijs?
Prachtig horloge !
Gefeliciteerd met deze NA
Mooi horloge, doet mij denken aan de Balr uitvoering van Rolex (die vind ik weer niet te pruimen).
Dank je, je kunt in het begin de tijd nog wel zien maar niet lang. Bij Sakurawatches.com. Prijs staat op de site
Oef, die is…apart
Komen daar geen verdere kosten bij? Douane etc?
Ja, reken op ongeveer 25% er bij. Je kunt deze ook gewoon in NL kopen, het is dan alleen niet deze JDM versie.
Mooi horloge, heb jij specifiek om de Japanse dagaanduing gevraagd? Op de website zijn de foto’s met engelse dagen.
Nee, ze leveren alleen de JDM versie welke naast de Japanse dagaanduiding ook de Engelse dagaanduiding heeft
Thanx
Ik vind hem gaaf. Vind de afwerking van de plaat nog best goed uit zien op je foto’s, beter dan ik had verwacht.
Mooi! Kleuren combi is
(En eindelijk is het lelijke 5 logo weg)
Gaaf ding! Hoe bevalt het horloge dusver?
Mooi hoor